15.03.2016, 11:08

Vznikla nová slovenská food sieť. Otvára nízkonákladové kiosky s hotovým jedlom

Nová sieť ponúka chladené jedlá bez konzervantov. Konkurovať chce reštauráciám nízkymi nákladmi na réžiu.

Vznikla nová slovenská food sieť. Otvára nízkonákladové kiosky s hotovým jedlom

Ako vznikla myšlienka založiť spoločnosti I food SK približuje pre Stratégie jej konateľ Marek Vician: „Chceli sme ľuďom uľahčiť život. Odbremeniť ľudí od varenia. Ponúknuť plnohodnotné jedlá, ktoré stačí ohriať. Bežne v obchodoch sú chladené jedlá so spotrebou až 21 dní. Výrobcovia docielia takúto spotrebu, tým že do balenia pridávajú plyny, alebo používajú rôzne aditíva a emulgátory. Všetko čo sa týka chémie, je nezdravé. Chceli sme prísť na trh s hotovými jedlami, ktoré neobsahujú žiadne konzervačné látky.“ Aktuálne, podľa jeho slov, rozšírili ponuku hlavne o jedlá bez laktózy, bez lepku, bez cukru a tiež raw jedlá a zákusky v bio kvalite.

Konkurenčnú výhodu konceptu I food SK definuje Marek Vician takto: „Dokážeme vybudovať sieť nízkonákladových kioskov, ktoré si plnia účel reštauračného zariadenia. Viete koľko peňazí je potrebné investovať do reštaurácie? Dosť. Viete koľko Vám stačí na otvorenie kiosku? Len zlomok. Preto bude tento koncept stravovania môcť rásť ako huby po daždi, práve tam kde je vysoký pohyb ľudí. Pritom viete nakŕmiť rovnaké množstvo ľudí ako reštaurácia, urobiť rovnakú tržbu.

Prvý formát I food Kiosk Restaurant je otvorený v OC Galéria v Košiciach. Prvý formát I food Restaurant funguje v OC Cassovia Košice. Plán je mať okolo päťdesiať pobočiek. „Okrem toho denne robíme rozvoz chladených jedál. Naši kuriéri donesú chladené jedlá kdekoľvek na Slovensku. Donesú napríklad 7 jedál, so spotrebou 7 dní, ktoré si uložíte do chladničky a konzumujete podľa toho, na čo máte práve chuť. Nemusíte nič variť, jednoducho ohrejete v mikrovlnke. Veľa ľudí nemá čas ísť na obed, nestíha,“ dodáva Marek Vician.

I food SK aktuálne komunikuje hlavne v online. Plánuje letáky, billboardy a printovú kmapaň.

Zdroj: rm