Jana Studničková na novej pozícii strieda Daniela Šturma, ktorý po necelých dvoch rokoch z Home Creditu odchádza.
Ako informovala agentúra PR Clinic, Jana Studničková preberá aj vedenie projektu repositioningu, zdpovedať bude aj za riadenie oblasti zákazníckej skúsenosti celej spoločnosti. Nová šéfka marketingu bude mať so svojím tímom na starosti nielen brand Home Credit, ale aj všetky subbrandy, ako napríklad Tesco finančné služby či O2 Extra karta. Tiež sa bude zameriavať na marketingovú podporu jednotlivých produktov a predajných kanálov, pričom intenzívna bude predovšetkým orientácia na online aktivity. „Finančný sektor je pre mňa úplne novým odvetvím. Poznávanie Home Creditu je tak pre mňa spojené predovšetkým s učením. Na druhej strane s postupujúcou digitalizáciou majú všetky odvetvia stále viac spoločného s telekomunikáciami a nové pre mňa nie sú ani súčasné hlavné témy Home Creditu: čím ďalej väčšia orientácia na zákazníka, fér prístup a inovácie," povedala Jana Studničková.
Jana Studničková má bohaté skúsenosti vo vedúcich pozíciách významných firiem na Slovensku a v Českej republike. Do skupiny PPF prišla v roku 2011. Najprv sa ako marketingová a obchodná riaditeľka spoločnosti Sazka stávková kancelária podieľala na jej úspešnom ozdravení, kde zodpovedala za predajnú sieť, marketingové aktivity a komunikáciu. Ďalej sa po akvizícii O2 stala členkou vedenia O2 Slovakia a na pozícii výkonnej riaditeľky pre marketing bola zodpovedná za rezidentný a firemný segment, produktové portfólio, CRM a marketingovú komunikáciu. Pri implementácii interného kreatívneho tímu potom mala na starosti komunikačné aktivity nielen na Slovensku, ale aj v českej časti O2. V minulosti pracovala v skupine Penta Investments.
Prečítajte si tiež: Jana Studničková rezignuje z vedenia O2
Zdroj: red