Foursquare prináša novinky, používateľov chce získať ešte viac personalizovaným zážitkom nastaveným individuálne na každého človeka. Sľubuje “úplne novú aplikáciu” pre mobilné zariadenia.
“Prečo by mali dvaja odlišní ľudia dostať rovnaké odporúčanie, keď navštívia Paríž? Alebo identický zoznam miest, keď hľadajú bar?” uvádza na svojom blogu.
Výsledkom bude Foursquare v novej podobe - údajne celý “iba o vás”. Spoločnosť sľubuje novú verziu aplikácie a postupne ju už sprístupňuje používateľom. Mali by ju mať už tri štvrtiny z nich.
A čo bude nové? Na to, aby ste dali svojim priateľom vedieť, kde ste, už Fourquare neposlúži: “checkovať” sa budete musieť výhradne cez partnerskú aplikáciu Swarm.
Foursquare dokonca zmení logo, aby upozornilo, že je nový. Vyzerá takto:
Aplikácia má mať výrazné miesto pre mapy s vyznačenými miestami. Bude personalizovaná, takže dvaja ľudia nikdy neuvidia to isté. “Len čo naučíte Foursquare pár vecí o vás - pridáte vaše chute, budete followovať expertov alebo ju len budete pár dní skúšať, bude stopercentne vaša,” avizuje. Tým, čo ju v minulosti využívali na checkovanie, to pomôže pri optimalizácii aplikácie, keďže Foursquare si ich históriu zapamätal.
Foursquare hovorí o začiatku budúcnosti "personalizovaného lokálneho vyhľadávania".
Keďže cez Foursquare sa už nebude dať checkovať na miestach, kde sa práve nachádzate, Foursquare avizuje, že čoskoro uvedie Swarm pre Windows Phone.
Aplikácia Foursquare hľadá ďalší zdroj príjmov - a podľa The Wall Street Journal ho aj našla. Fourquare uvažuje, že spoplatní firmy, ktoré v najväčšom rozsahu využívajú jeho databázy. Prečítajte si o tom viac.
Zdroj: Ivan Krasko