TeleRolo
StoryEditor

Joj spúšťa súťaž TeleRolo

31.10.2014, 12:30
Súťažou chce stanica motivovať ľudí, aby ju sledovali. Najlepšie 2 a pol hodiny denne po dobu 40 dní.

Joj 1. novembra odštartuje projekt TeleRolo - súťaž na podporu sledovania televízie.

Joj chce od ľudí, aby si do smartfónov s operačným systémom iOS alebo Android stiahli aplikáciu TeleRolo a pozerali jej vysielanie v prime-time. Za každú hodinu sledovania televízie Joj sa im pripočíta jedno percento a keď dosiahnu 100-percentný stav, môžu si vybrať jednu z cien. Počíta sa iba čas strávený pri televízii medzi 18:00 a 23:00, čiže ten najlukratívnejší pre reklamných partnerov Joj.

Aplikácia vie rozpoznať, či súťažiaci pozerá Joj, podľa analýzy zvukov v okolí telefónu.

Televízia počíta s tým, že súťažiaci ju budú sledovať minimálne 40 dní: za jeden deň si totiž môžu vylepšiť stav maximálne o 2,5 %. Ak bude niekto pozerať TV Joj tri hodiny za deň, aj tak sa mu pripočíta iba 2,5 %.

Aplikácia je v AppStore a obchode Google Play približne týždeň. Za ten čas si ju v Google Play stiahlo 5000+ ľudí. Televízia však spustila intenzívnu podporu TeleRola až tento týždeň.

Aplikácia sa dočkala aj negatívnej medializácie a špekulácií, a to pre vyžadovanie rodného čísla a odosielania zvukových vzoriek. Prvý o tom informoval dsl.sk. Televízia Joj sa ohradila, že nezasahuje do súkromia ľudí a určite neanalyzuje hlas jej používateľov. "Za žiadnych okolností nedochádza k zaznamenávaniu alebo uchovávaniu akýchkoľvek citlivých informácií, ani k iným zásahom do súkromia divákov." Spôsob, akým pracuje so zvukovými stopami, prirovnala k masovo rozšíreným aplikáciám Shazam a SoundHound.

http://youtu.be/Rt3r0IU3nd8

Zdroj: ik

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. apríl 2024 23:38