Joj 1. novembra odštartuje projekt TeleRolo - súťaž na podporu sledovania televízie.
Joj chce od ľudí, aby si do smartfónov s operačným systémom iOS alebo Android stiahli aplikáciu TeleRolo a pozerali jej vysielanie v prime-time. Za každú hodinu sledovania televízie Joj sa im pripočíta jedno percento a keď dosiahnu 100-percentný stav, môžu si vybrať jednu z cien. Počíta sa iba čas strávený pri televízii medzi 18:00 a 23:00, čiže ten najlukratívnejší pre reklamných partnerov Joj.
Aplikácia vie rozpoznať, či súťažiaci pozerá Joj, podľa analýzy zvukov v okolí telefónu.
Televízia počíta s tým, že súťažiaci ju budú sledovať minimálne 40 dní: za jeden deň si totiž môžu vylepšiť stav maximálne o 2,5 %. Ak bude niekto pozerať TV Joj tri hodiny za deň, aj tak sa mu pripočíta iba 2,5 %.
Aplikácia je v AppStore a obchode Google Play približne týždeň. Za ten čas si ju v Google Play stiahlo 5000+ ľudí. Televízia však spustila intenzívnu podporu TeleRola až tento týždeň.
Aplikácia sa dočkala aj negatívnej medializácie a špekulácií, a to pre vyžadovanie rodného čísla a odosielania zvukových vzoriek. Prvý o tom informoval dsl.sk. Televízia Joj sa ohradila, že nezasahuje do súkromia ľudí a určite neanalyzuje hlas jej používateľov. "Za žiadnych okolností nedochádza k zaznamenávaniu alebo uchovávaniu akýchkoľvek citlivých informácií, ani k iným zásahom do súkromia divákov." Spôsob, akým pracuje so zvukovými stopami, prirovnala k masovo rozšíreným aplikáciám Shazam a SoundHound.
http://youtu.be/Rt3r0IU3nd8
Zdroj: ik