Najpopulárnejším slovenským internetovým obchodom tohto roku sa v 6. ročníku súťaže ShopRoku 2014 stal Mall.sk, absolútnym víťazom kategórie kvality Alza.sk. Cenu Heureky pre e-shop s najzaujímavejším príbehom a sociálnym rozmerom si odniesol špecializovaný obchod Prosenior.eu.
Najpopulárnejšie slovenské e-shopy 2014:
Víťaz: Mall.sk
Nominovaní: Alza.sk, Nejlevnejsi-knihy.cz, Hej.sk, ProGamingShop.sk, Martinus.sk, Prenasedeti.sk, Protein.sk, Ciernydrak.sk, Bodyworld.sk
Najkvalitnejšie slovenské e-shopy 2014 podľa kategórií:
Auto-moto: Motorove-oleje.sk
Bytové doplnky a dizajn: 4home.sk
Detský tovar: Feedo.sk
Dom a záhrada: AkcioveNaradie.sk
Kozmetika: Sosovky-kontaktne.sk
Elektronika: Shoppie.sk
Erotika: Kondomshop.sk
Obchodné domy: Mall.sk
Chovateľstvo: Zoofast.sk
Parfumy: Parfums.sk
Móda: Snowboard-online.sk
Zábava: Gorila.sk
Šport: Protein.sk
Voľný čas: CreActive.sk
Výpočtová a telekomunikačná technika: Alza.sk
Absolútny víťaz Ceny kvality: Alza.sk
Cena Heureky: Prosenior.eu
Vyhlasovateľom ankety ShopRoku je nezávislý radca Heureka.sk, ktorý porovnáva približne 8250 domácich internetových obchodov, ich tovary a ceny. „Cieľom súťaže je podporiť najpopulárnejšie a najkvalitnejšie e-shopy a pomôcť tak spotrebiteľom pri orientácii na trhu online nákupov,“ hovorí riaditeľ Heureka.sk Tomáš Braverman.
Rebríček najpopulárnejších obchodov vzišiel z hlasovania desiatok tisíc užívateľov internetu. O e-shopoch ocenených v Cene kvality rozhodovali dotazníky spokojnosti, ktoré vypĺňali reálni zákazníci počas celého roka. O víťazovi Ceny Heureky rozhodla odborná porota online profesionálov.
Zdroj: rm