Marek Kopča
StoryEditor

Poznáte príbeh značky Onlia?

08.09.2015, 15:30
Onlia je nová digitálna značka Union poisťovne. Ako sa jej darí predávať havarijné poistenie vozidiel cez internet, sa dozviete na ONLINE SUMMITE: Internet už nie je sexy.

Príbeh značky Onlia na Online Summite predstaví Mgr. Marek Kopča, Riaditeľ priameho predaja, Union poisťovňa/Union zdravotná poisťovňa vo svojej prednáške: „Ako zlomiť bariéry v online nakupovaní neonlinových produktov“.

 

S: Čo vás inšpirovalo k vzniku novej digitálnej poisťovacej značky Onlia?

Motivovala nás chuť ukázať a dokázať, že poistenie sa dá robiť úplne inak. Moderne, otvorene, inovatívne a najmä proklientsky. Inšpiráciou pre nás boli a sú skutoční ľudia - naši blízki, kamaráti, známi a teraz už aj klienti, ktorí mali často pocit, že bežné poisťovne nedokážu naplniť očakávania moderného človeka. Tou osobnou motiváciou pre mňa aj mojich kolegov bolo vytvoriť také poistenie, ktoré úprimne, s dôverou a hrdosťou odporučíme našim blízkym, pretože sme presvedčení, že ide o najlepšiu voľbu.

 

S: Prečo ste ako Union poisťovňa, ktorá má na Slovensku dlhšiu históriu a známosť značky, zvolili cestu uvedenia úplne novej značky Onlia?

Tie najdôležitejšie dôvody boli dva: 1. Union poisťovňa je etablovaná značka s veľmi zaujímavým a unikátnym pozicioningom na poistnom trhu. Produkt a služby Onlie boli od začiatku nastavené na špecifickú cieľovú skupinu a naši klienti by takúto propozíciu pod hlavičkou Unionu nemuseli prijať. 2. Union poisťovňa ponúka kompletné portfólio produktov prostredníctvom všetkých bežných distribučných kanálov. Lenže niektoré vlastnosti produktu Onlie sú také špecifické, ako napr. poistenie bez viazanosti s možnosťou ukončenia zmluvy kedykoľvek, že ich implementácia v multikanálovej spoločnosti by bola problematická. Onlia ako samostatná značka nám preto vyšla ako optimálne riešenie. Umožňuje nám robiť veci inak, a zároveň využívať skúsenosti, dôveryhodnosť a inovatívnosť Union poisťovne.

Zdroj: rm

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. apríl 2024 15:06