John Frascotti, Phil Schiller a David Lauren
StoryEditor

Toto sú najsilnejší ľudia v marketingu. Šancu začať svoj veľký príbeh máte teraz aj vy

10.04.2015, 14:57
Máte aj vy chuť robiť v marketingu? Inšpirujte sa príbehmi úspešných a využite príležitosť vo vydavateľstve MAFRA Slovakia.

Kto je najsilnejší vo svetovom marketingu? Podľa nás si pozornosť zaslúžia tieto mená:

 

Philip W. Schiller je nielen najlepšie platený Chief Marketing Officer na svete, ale aj najšikovnejší. Niekoľko rokov po sebe vyhral rebríček najvplyvnejším marketérov sveta podľa Forbesu. Dôvod je jednoduchý: Apple. Pre technologického giganta robí s prestávkou už 20 rokov, zastáva funkciu senior viceprezidenta pre globálny marketing. Bol verný Stevovi Jobsovi, dokonca keď Jobs musel opustiť Apple, Schiller podľa AdAge odišiel s ním - a s ním sa aj vrátil. Schiller písal úspešné príbehy iPod, iTunes alebo iPhone. V roku 2011 mu ponúkli akcie Apple v hodnote asi 60 miliónov dolárov, aby ostal vo firme ďalších 5 rokov.

 

John Frascotti z hračkárskeho koncernu Hasbro rozvíja značky ako Transformers, Monopoly, My Little Pony či NERF. Pracoval pre Reebok a v roku 2008 prišiel do Hasbra rovno na pozíciu Chief Marketing Officer. Spoločnosť si pochvaľuje, že sa mu podarilo nastaviť jeho brand správnym smerom a v októbri minulého roka ho povýšilo na prezidenta Hasbro Brands, z ktorej má pod palcom globálny marketing aj development.

 

 

David Lauren začínal v žurnalistike - bol šéfredaktorom časopisu pre mladých Swing. V roku 2001 prišiel tam, kam ho predurčovalo meno: do spoločnosti Ralph Lauren ako nový Chief Creative and Marketing Officer. Firma si pochvaľuje, že sa mu podarilo úspešne rozvíjať e-commerce biznis, dokázal spojiť nové technológie a luxusnú značku a okrem iného vybudovať web ralphlauren.com. Neskôr sa stal výkonným viceprezidentom pre reklamu, marketing a korporátnu komunikáciu a zasadol aj do správnej rady. Je synom samotného Ralpha Laurena, no dokázal, že v "oteckovej" firme si zaslúži byť. Ocenil to aj Forbes; v jeho rebríčku svetových top marketérov skončil minulý rok na 2. mieste.

 

Máte aj vy chuť robiť v marketingu a písať svoj vlastný veľký marketingový príbeh? Práve teraz máte možnosť vo vydavateľstve MAFRA Slovakia. Skupina, do ktorej patria aj Stratégie či Hospodárske noviny, hľadá nového člena marketingového tímu na pozíciu Marketingový manažér junior. Viac o náplni práce, očakávaniach od kandidáta a e-mailový kontakt, kam môžete posielať životopisy, nájdete na webe mafraslovakia.sk.

Zdroj: ik, hn

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
25. apríl 2024 10:59