Fokusové skupiny sú akési výskumnícke mystérium. Klientovi, ktorý musí vykazovať výsledky svojej práce v číslach, je ťažké vysvetľovať, že 8 diskutujúcich dokáže pri správnom vedení vygenerovať také informácie, ktoré nezistíte v žiadnom dotazníku. Výskumníci poznajú dôverne z teórie aj praxe ten energetický potenciál skupiny, tvorivú silu vzájomnej komunikácie, prepojenie myslí vedúce k objavom nečakaných súvislostí a možností... Ale nikde žiadne čísla!
Pokušenie výskumníkov dostať do fokusov kvantitatívne ukazovatele sa niekedy premietne do toho, že sa v správe ocitnú percentá a grafy, hoci pri početnosti skúmaných respondentov nevypovedajú takmer o ničom.
V Actly na to ideme inak. Našli sme aj pri fokusových skupinách niečo, čo sa jednoznačne dá vyjadriť v číslach. Je to počet fokusových skupín a objem financií, ktoré na ne firma či agentúra ročne vynaloží. A to bez ohľadu na to, či robí v rámci jedného projektu množstvo skupín s odlišným zložením respondentov, alebo potrebuje sem-tam narýchlo otestovať nápad pre kreatívne riešenie... Všetkým tým, ktorí dopredu vedia, že ich aj v nasledujúcom roku neminie využiť pre rôzne účely spolu 5, 15 či 20 skupín, ponúkame balíčkovú zľavu, ktorá rastie dynamicky s počtom vopred objednaných diskusií. Pretože v Actly platí: čím viac kvality, tým menšia cena!
Cenník pre štandardné fokusové skupiny (8-10 respondentov, 90 minút, plnohodnotný report)
Cenník pre rýchle skupiny (6-8 respondentov, do 60 min, report s hlavnými výsledkami)
Viac na www.goactly.com
Zdroj: PR správa