Spoločnosť Staropramen-Slovakia si vyberala novú PR agentúru. Komunikáciu značiek Staropramen a Stella Artois zastreší od mája SKPR Strategies.
Staropramen-Slovakia je slovenskou pobočkou Molson Coors Brewing Company. Podľa slov marketingovej manažérky spoločnosti Staropramen-Slovakia Radky Stratenej je ambíciou spoločnosti posilniť pozíciu značky Staropramen a tiež Stella Artois na slovenskom trhu. „Značka Staropramen má potenciál stať sa najbľúbenejším skutočne českým pivom u nás a v prípade najprémiovejšej pivnej značky Stella Artois, chceme priniesť úplne nový zážitok s vychutnávaním si piva.“
„Z víťazstva vo výberovou konaní sa veľmi tešíme, pretože u značiek z portfólia Staropramen-Slovakia ide o zaujímavý trh, veľký priestor na nové nápady a uplatnenie nášho strategického pohľadu. Zároveň sme veľmi radi, že náš nový klient cielene a kreatívne rozvíja aj aktivity v oblasti CSR,“ povedala Soňa Lexmanová, Client Service Director SKPR Strategies.
Chcete byť pravidelne informovaní o dianí v brandži? Odoberajte bezplatný newsletter Stratégií.
Zdroj: red