StoryEditor

PR značkám Staropramen a Stella Artois bude robiť SKPR Strategies

04.05.2015, 13:20
Spoločnosť Staropramen-Slovakia si vyberala novú PR agentúru. Komunikáciu značiek Staropramen a Stella Artois zastreší od mája SKPR Strategies.

Spoločnosť Staropramen-Slovakia si vyberala novú PR agentúru. Komunikáciu značiek Staropramen a Stella Artois zastreší od mája SKPR Strategies.

Staropramen-Slovakia je slovenskou pobočkou Molson Coors Brewing Company. Podľa slov marketingovej manažérky spoločnosti Staropramen-Slovakia Radky Stratenej je ambíciou spoločnosti posilniť pozíciu značky Staropramen a tiež Stella Artois na slovenskom trhu. „Značka Staropramen má potenciál stať sa najbľúbenejším skutočne českým pivom u nás a v prípade najprémiovejšej pivnej značky Stella Artois, chceme priniesť úplne nový zážitok s vychutnávaním si piva.“

„Z víťazstva vo výberovou konaní sa veľmi tešíme, pretože u značiek z portfólia Staropramen-Slovakia ide o zaujímavý trh, veľký priestor na nové nápady a uplatnenie nášho strategického pohľadu. Zároveň sme veľmi radi, že náš nový klient cielene a kreatívne rozvíja aj aktivity v oblasti CSR,“ povedala Soňa Lexmanová, Client Service Director SKPR Strategies.

 

Chcete byť pravidelne informovaní o dianí v brandži? Odoberajte bezplatný newsletter Stratégií.

 

Zdroj: red

menuLevel = 2, menuRoute = news/tlacove-spravy, menuAlias = tlacove-spravy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. apríl 2024 13:56