Asociácia PR Slovenskej republiky (APR SR) vyhlásila už šiesty ročník súťaže PR projektov – PROKOP 2015. Do súťaže sa môžu zapojiť agentúry, spoločnosti, organizácie verejnej správy a tiež mimovládne organizácie, a to projektami, ktoré začínali v roku 2013 a ich pokračovanie a výstupy boli v roku 2014, resp. projekty s dobou začiatku 4Q 2014 a ukončením v 1Q 2015.
Termín zasielania PR projektov končí 07. septembra 2015 o 24:00 hod. (pôvodný termín bol 2.9.2015)
Slávnostné odovzdanie cien sa uskutoční 05. Októbra 2015 v Bratislave.
Súťažné kategórie
Hlavné kategórie:
A. Corporate Communications
B. Business to Business PR
C. Business to Consumer PR
D. Community Relations
E. Internal Communication
Špeciálne kategórie:
A. Best media placement
B. Digitálne PR
C. Regional Community Relations
D. Event PR
E. Vládne a politické PR
F. Spoločenská zodpovednosť, filantropia a PR pre neziskové organizácie
Počet prác, prihlásených do jednotlivých kategórií od jedného prihlasovateľa nie je obmedzený. Online formuláre na prihlasovanie projektov na stránke: www.asociaciapr.sk alebo www.aprsr.eu
Viac k súťaži a k minuloročným výsledkom sa dozviete tu.
Zdroj: rm