Za PR projekt Národná bločková lotéria pre spoločnosť Tipos získala v Londýne agentúra Dynamic Relations 2000 cenu "Gold Sabre Awards EMEA". Bodovala ako jediná PR agentúra zo Slovenska v kategórii Central Eastern Europe.
Hlavnú cenu získala nórska agentúra za projekt Stop Wedding o plánovanej svadbe neplnoletého dievčaťa s výrazne starším mužom, ktorého vôbec nepozná. Problém, ktorý je v rozvojových krajinách stále pomerne bežný, pôsobil veľmi emotívne.
Na shortlist sa dostali aj ďalšie dve slovenské práce od agentúry Seesame. Projekt s bloggerkami na Bratislava Design Week pre klienta Ikea Bratislava v kategórii Central & Eastern Europe a kampaň pre klienta Henkel - Divízia lepidiel a technológií pre produkt Ceresit v kategórii Home and Furnishings.
Do aktuálneho ročníka EMEA Sabre Awards bolo prihlásených viac 2 400 projektov. Výsledky boli vyhlásené 19. mája 2015 v Londýne.
Zdroj: kh