StoryEditor

Aj Slováci „čumia“ na prsia, odhalila kampaň

17.10.2014, 15:16
Kampaň za pekné a kvalitné podprsenky. Mladá Slovenka vybavená iba bujným výstrihom a skrytou kamerou „lovila“ mužské pohľady v nákupnom centre.

Český výrobca bielizne Triola realizoval kampaň prostredníctvom virálneho videa, v ktorom Slovenka vybavená bujným výstrihom a skrytou kamerou „lovila“ mužské pohľady v nákupnom centre.

Kampaň prebehla v online prostredí, primárne na Facebooku. Okrem dvojice virálnych videí bola jej súčasťou aj FB stránka Dve veci naraz.

Čo si o podprsenkách Slováci myslia a čo o nich vedia si Triola overila aj prieskumom medzi mužmi. V ňom sa až 95 % chlapov vo veku od 19 do 50 rokov anonymne priznalo, že keď sa dámy nedívajú, občas im pohľad skĺzne až do ženského výstrihu. Tri štvrtiny mužov pritom označujú za dôležité, akú žena nosí podprsenku. Z farieb medzi nimi letí najmä čierna, chlapskú túžbu naopak spoľahlivo „zabíja“ podprsenka telovej farby alebo so vzorom. Muži za najdôležitejšie kritérium pri výbere bielizne totiž s veľkým náskokom označili pohodlnosť pri nosení.

Ak by si chlapi podprsenku kupovali pre seba, za dôležité by považovali aj to, aby opticky tvarovala pekný výstrih. Kvalitný materiál s dlhou životnosťou skončil na treťom mieste tesne pred sexi dizajnom bielizne.

Čo si o podprsenkách myslia muži bolo témou druhého virálneho videa, ktoré na konci už odkazuje na značku Triola a teda „priznáva“ komerčné pozadie a zároveň spojenie bolo uvedené aj na FB. Obe videá mali cca 15 000 videní.

„Pointou kampane bolo upozorniť na význam kvalitnej, pohodlnej, správne padnúcej bielizne, pričom nástrojom tohto posolstva sa stali netradične muži. Kampaň poukazuje na to, že aj oni si kvalitu bielizne svojským spôsobom všímajú, a zároveň podporujú myšlienku, že ženské prednosti si zaslúžia pohodlie a kvalitu. Hlavným cieľom potom bolo túto iniciatívu spojiť so značkou Triola a zvýšiť povedomie o nej najmä v mladšej vekovej skupine,“ približuje približuje Katarína Droppová, managing director agentúry Media & Communication Consulting, ktorá kampaň pripravila.

https://www.youtube.com/watch?v=k5PHoYJWXGc

https://www.youtube.com/watch?v=uk1aEZvcrG8

Zdroj: red

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. apríl 2024 05:09