Katarína Droppová
StoryEditor

Asociácia PR agentúr má novú prezidentku

27.03.2015, 12:06
Stala sa ňou Katarína Droppová, Managing Directorka agentúry Media & Communications Consulting.

Valné zhromaždenie Asociácie PR agentúr v SR (APRSR) na základe Stanov APRSR o  rotujúcom predsedníctve zvolilo za nového prezidenta APRSR na ďalšie funkčné obdobie Katarínu Droppovú, Managing Directorku agentúry Media & Communications Consulting.

 „Ako prezidentka stavovskej asociácie mám v pláne posilniť pozíciu Asociácie PR agentúr SR, najmä čo sa týka jej vlastných aktivít, rozbehnúť však aj intenzívnejšiu spoluprácu s odbornými médiami, odborovými organizáciami a asociáciami, ktoré aktívne pôsobia na trhu. Taktiež rozšíriť členskú základňu tak, aby sme zachovali a ešte zvýšili transparentnosť na trhu a aby klienti a médiá mali potrebu a chceli spolupracovať len s členskými PR agentúrami, ktoré garantujú dodržiavanie etických princípov. Pretože len členovia APR SR sa zaviazali dodržiavať IPRA Charter on Media Transparency a Stockholm Charter. Chcela by som, aby sa z APR SR stala akceptovaná organizácia s vysokou reputáciou, ktorá sa stane poradným orgánom napríklad aj pri príprave tendrov na komunikačné stratégie,“ povedala Katarína Droppová. 

Na Valnom zhromaždení APRSR sa členovia asociácie dohodli na tom, že podniknú aktívne kroky, aby rozšírili rady asociácie o ďalšie podnikateľské subjekty, poskytujúce služby v oblasti PR. Cieľom tohto kroku je vyššia transparentnosť trhu, vytvorenie tlaku na využívanie etických praktík pre čo najväčšiu časť trhu. Nevyhnutnou podmienkou pre členstvo v asociácii, či už riadne alebo pridružené, je potvrdenie, že agentúra sa zaväzuje dodržiavať IPRA Charter on Media Transparency a Stockholm Charter. APRSR tiež pripravuje redefiníciu Etického kódexu APRSR. V novom termíne tiež pripravuje ďalší ročník súťaže PROKOP 2015.

Katarína Droppová v oblasti marketingu a PR pracuje už viac ako 15 rokov. Predtým pracovala vo fullservisovej reklamnej a PR agentúre VYV, najskôr na pozícii media buyer, neskôr ako Media Director. Je absolventkou Univerzity Komenského v Bratislave. Má dlhoročné skúsenosti v oblasti komplexného PR, najmä korporátnej komunikácie, reputation a brand managementu, krízovej komunikácie. Podieľala sa na komunikácii značiek spoločností ako napr. Pernod Ricard, METRO Cash & Carry, Nikon, Colgate – Palmolive, Lukoil, British Airways, Nestlé, Pepsi Americas, Wrigley, ING, Tesco Stores a mnohých ďalších.

 

Zdroj: rm

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
26. apríl 2024 17:41