Spoločnosť Levmilk podporuje značku Babička v obchodných reťazcoch.
Čerstvé produkty pod značkou Babička – mlieko, smotanu, šľahačku, tvaroh, maslo, acidofilné a kefírové mlieko – predstavujú zákazníkom netradične staré mamy. Za nákup produktov získajú zákazníci knižku s receptami Dobroty od babičky.
„Promo aktivita na produkty značky Babička je zameraná na koncového spotrebiteľa priamo v mieste predaja. Zvolili sme čas pred Veľkou nocou, keď sa gazdinky pripravujú na sviatky. Práve v tomto čase sa tešíme na sladké i slané dobroty, ktoré na sviatočný stôl pripravia naše babičky. V tomto štýle komunikujeme aj promo team, ktorý prezentuje tradíciu produktu Babička s cieľom priniesť recepty našich starých mám, ktoré sa zachovali dodnes,“ vysvetľuje filozofiu kampane Matúš Marget, brand manažér Levmilku – Levických mliekární.
Promo kampaň odštartovala v polovici marca a potrvá do 30.3. vo viac ako 40 predajniach obchodných reťazcov. Súčasťou kampane je PR podporené POS materiálom a novou facebookovou stránkou Babičkine recepty.
Zdroj: red