Doterajšiu riaditeľku marketingu, Martinu Kovacs, nahradil Oliver Vališ.
Novým riaditeľom marketingu siete supermarketov BILLA sa od 1.10.2014 stal Oliver Vališ (37), ktorý na túto pozíciu prišiel z rakúskej REWE International AG, kde zodpovedal od januára tohto roka za koordináciu marketingových aktivít značky BILLA v strednej a východnej Európe. Oliver Vališ predtým pôsobil na vedúcich marketingových postoch v spoločnostiach McDonald´s Slovakia, TERNO Slovensko či v Slovenskej sporiteľni. Na novej pozícii bude zodpovedný za riadenie marketingovej komunikácie a PR aktivít maloobchodného reťazca.
„Svojimi skúsenosťami chcem pomôcť naplno využiť potenciál značky BILLA vo vzťahu k zákazníkom, ktorí hľadajú čerstvosť a kvalitu za primeranú, dostupnú cenu. Zároveň sa chcem podieľať na stratégii rozvoja marketingovej podpory privátnych značiek BILLA a Clever, čo považujem z dlhodobého hľadiska za kľúčové.“