Denisa Pernicová bude zároveň plniť aj úlohu hovorkyne spoločnosti. Prichádza do Billy zo spoločnosti Samsung, kde posledný rok pôsobila na pozícii marketingovej manažérky a bola zodpovedná aj za implementáciu značky a retailovej stratégie na slovenskom trhu. Skúsenosti z oblasti marketingu a marketingovej komunikácie získala aj počas takmer osemročného pôsobenia v spoločnosti Pivovary Topvar. Pracovala na mnohých strategických projektoch a komunikačných konceptoch pre lokálne značky Šariš, Topvar, ale aj medzinárodné značky ako napríklad Pilsner Urquell či Veľkopopovický Kozel. Podpísala sa najmä pod repositioning značky Šariš a uvedenie jej úspešnej komunikačnej platformy „Srdcom Východniar“. V spoločnosti Soparind Bongrain kde pôsobila tri roky bola zodpovedná za marketing značiek Apetito, Bambino a Lunex.
V spoločnosti Billa Slovensko bude zodpovedná za riadenie marketingového tímu, nadlinkových a podlinkových aktivít značky Billa, sociálne siete a Public Relations tohto maloobchodného reťazca.
„Koncept značky Billa je na slovenskom trhu jedinečný a má našim zákazníkom čo ponúknuť – či už ide o bohatý sortiment tovarov, kvalitné privátne značky či dostupné ceny. Mojou víziou je maximálne využiť potenciál značky Billa vo vzťahu k slovenským zákazníkom tak, aby tento obchodný reťazec reflektoval ich hlavné nákupné potreby. Verím, že správnym nastavením marketingovej stratégie si Billa posilní svoju pozíciu na slovenskom trhu a získa ešte viac spokojných zákazníkov,“ hovorí Denisa Pernicová.
Zdroj: rm