StoryEditor

BILLA štartuje ďalšiu „nálepkovú“ kampaň

02.09.2015, 15:30
V novej kampani ponúka detskú knihu nálepiek Dobrodružné cestovanie v čase.

Ako Stratégie informovala agentúra Grape PR, Billa opäť prináša bonus za nákup vo svojej sieti supermarketov. Po knihe nálepiek Dobrodružný oceán z jesene minulého roka, majú zákazníci možnosť získať novú knihu nálepiek nazvanú Dobrodružné cestovanie v čase. „Pre rodiny s deťmi prinášame nový program Dobrodružné cestovanie v čase, ktorý je výnimočný tým, že okrem zábavy má aj edukačný charakter, nakoľko deti a aj ich rodičia vedia hravou formou spoznávať históriu, hovorí Rozália Belková, marketingová manažérka, Billa Slovensko.

Kampaň Dobrodružné cestovanie v čase z dielne agentúry Effectivity POWERED BY PUBLICIS, je komunikovaná novým TV spotom, printovou a online inzerciou, OOH nosičmi a tiež v rámci Facebooku. Projekt má aj samostatnú web stránku cestacasom.sk, kde si deti môžu otestovať svoje vedomosti či lúštiť kvíz z histórie. „Pre deti sme pripravili aj burzu nálepiek, ktoré si tak môžu ľahko vymieňať s ostatnými zberateľmi,“ dodáva Rozália Belková.

 

Názov kampane: Odskoč si do histórie s Billou! Cestuj v čase a zaži neuveriteľné dobrodružstvá.

Klient: BILLA SK

Project director: Rozália Belková

Agentúra kreatívna: Effectivity

Creative Director: Peter Rajčák

Art Director: Lukáš Pompa

Copywriter: Katarína Noskajová

Animácia, produkcia: Hitchhiker Films, režisér: Dano Dekan

Agentúra mediálna: Unimedia, Vladimír Vršanský

Project manažér: Andrea Púterová

Digital špecialist: Michaela Krnáčová

Zdroj: rm

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. apríl 2024 12:45