Ako Stratégie informovala agentúra Grape PR, Billa opäť prináša bonus za nákup vo svojej sieti supermarketov. Po knihe nálepiek Dobrodružný oceán z jesene minulého roka, majú zákazníci možnosť získať novú knihu nálepiek nazvanú Dobrodružné cestovanie v čase. „Pre rodiny s deťmi prinášame nový program Dobrodružné cestovanie v čase, ktorý je výnimočný tým, že okrem zábavy má aj edukačný charakter, nakoľko deti a aj ich rodičia vedia hravou formou spoznávať históriu,” hovorí Rozália Belková, marketingová manažérka, Billa Slovensko.
Kampaň Dobrodružné cestovanie v čase z dielne agentúry Effectivity POWERED BY PUBLICIS, je komunikovaná novým TV spotom, printovou a online inzerciou, OOH nosičmi a tiež v rámci Facebooku. Projekt má aj samostatnú web stránku cestacasom.sk, kde si deti môžu otestovať svoje vedomosti či lúštiť kvíz z histórie. „Pre deti sme pripravili aj burzu nálepiek, ktoré si tak môžu ľahko vymieňať s ostatnými zberateľmi,“ dodáva Rozália Belková.
Názov kampane: Odskoč si do histórie s Billou! Cestuj v čase a zaži neuveriteľné dobrodružstvá.
Klient: BILLA SK
Project director: Rozália Belková
Agentúra kreatívna: Effectivity
Creative Director: Peter Rajčák
Art Director: Lukáš Pompa
Copywriter: Katarína Noskajová
Animácia, produkcia: Hitchhiker Films, režisér: Dano Dekan
Agentúra mediálna: Unimedia, Vladimír Vršanský
Project manažér: Andrea Púterová
Digital špecialist: Michaela Krnáčová
Zdroj: rm