StoryEditor

BILLA testuje pulty s tradičnými jedlami

01.08.2014, 14:29
„Ponukou hotových jedál a čerstvého grilovania sa výrazne odlišujeme od konkurencie,“ hovorí Renáta Filipčíková z oddelenia marketingu, BILLA Slovensko.

BILLA vo svojich obchodoch na bratislavskej Kazanskej a Bajkalskej ulici a v obchodných centrách Eurovea a Central a OC Mlyny Nitra testuje predaj čerstvých tradičných domácich špecialít ako sú šúľance, halušky, pirohy, ryžový nákyp a lokše. Zároveň pre svojich zákazníkov na bratislavskej Bajkalskej ulici denne griluje čerstvé mäso, zeleninu a hermelín. Najbližšie BILLA plánuje do ponuky zaradiť obaľované mäsové výrobky ako rezne a karbonátky.

Čo bolo hlavným motivátorom pre toto rozhodnutie približuje Renáta Filipčíková: „Jednoznačne je to nárast v oblasti predaja hotových jedál a výrobkov z teplého pultu. Chceli sme ponúknuť zákazníkom typické slovenské jedlá, na prípravku ktorého už v dnešnej dobe nemajú ľudia čas, napríklad lokše a pirohy. Ponukou hotových jedál sa výrazne odlišujeme od konkurencie a to je náš zámer – ponúknuť zákazníkom niečo nové, chutné a za atraktívnu cenu. Koncept grilovania priamo v predajni pochádza z Bulharska, kde majú tento projekt vo viacerých Billách. A keďže ľudia na Slovensku tiež radi grilujú, vyskúšali sme to aj u nás s typickými slovenskými produktami.“

Rovnaký koncept funguje v BILLA v Rakúsku, Rusku, na Ukrajine a v spomínanom Bulharsku.

Podľa slov Renáty Filipčíkovej sa novinka stretla s pozitívnym ohlasom u zákazníkov. „Veríme, že priaznivý vývoj bude pokračovať a že sa zvýši hlavne predaj chladených hotových jedál, ktoré si zatiaľ  hľadajú svojho zákazníka. 

Zdroj: rm

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
26. apríl 2024 02:50