StoryEditor

Bratislavský Aupark zmení svoj imidž

23.01.2015, 08:57
Jedno z najstarších obchodných centier plánuje rozsiahlu rekonštrukciu. Sľubuje aj nové značky.

Bratislavské obchodné centrum Aupark hlási reštart. Po vyše desiatich rokoch od svojho vzniku spúšťa svoju rekonštrukciu. Jej cieľom je vynoviť obchodné centrum a novým dizajnom sa prispôsobiť súčasnosti. Rekonštrukcia sa už začala a potrvá do októbra tohto roka. Vyžiada si investíciu 15,5 milióna eur. Rekonštrukciou nebude chod obchodného centra nijako obmedzený.

Podľa analytikov je rekonštrukcia centra nevyhnutnosťou. „Aupark je jedným z najstarších centier v Bratislave, vyžaduje si tak obnovu, aby bolo aj naďalej pútavé a príťažlivé pre zákazníka,“ konštatuje Ľubomír Drahovský, analytik agentúry Terno. Viac na HNonline.sk.

Zdroj: HN

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
24. apríl 2024 17:30