StoryEditor

Brilantný hudobný zážitok. To prináša Tatratea v novej reklame

21.06.2016, 14:47
V tejto reklame zabudnete, že ide o reklamu. Posúďte sami nápad Triadu.

Spoločnosť Karloff, do portfólia ktorého patrí značka Tatratea, uvádza projekt Tatratea Heartmix, v ktorom mixuje hudbu s drinkami.

Vzniklo niekoľko inštruktážnych videí, v ktorých barman pripravujeme miešané nápoje. Každý jeho pohyb sprevádza na mieru pripravená hudba od kapely Fallgrapp. O hudobný zážitok máte v tomto prípade postarané. 

„Ide o audiovizuálny projekt, ktorého pôvodnou ideou bolo vytvoriť inštruktážne videá na prípravu miešaných drinkov. Toto zdanlivo banálne zadanie ozvláštnilo Tatratea pomerne neštandardnou exekúciou, kde je práca barmana dopnená realtime projekciou. Výnimočnú atmosféru videí dopĺňa skvelá hudba, namixovaná pre každé video takpovediac na kľúč, hovorí Lucia Giacková, marketingová manažérka Karloff.

Podľa jej slov, chcela značka zmeniť to, aby sa ponuka barov obmedzovala na Mohito, Piňa coladu či Sex on the Beach. A tak sa rozhodli trošku zaexperimentovať a vznikla nevšedná kombinácia:

·        spojenie značky Tatratea

·        barmanského kumštu Mariána Bekeho, ktorý dlhé roky pracoval v bare Nightjar v Londýne. Ten sa každoročne umiestňuje v rebríčku World Best Bars na prvých troch miestach. V tomto roku si Marián otvoril vlastný bar The Gibson v Londýne, kde prezentuje svoje avantgardné umenie mixológie. Pre Tatratea vymyslel 33 drinkov, sedem z nich sa stalo základom pre projekt Tatratea Heartmix

·        hudobného majstrovstva projektu Fallgrapp – slovenského elektroakustického projektu, ktorý na svojich koncertoch spája elektroniku s husľovým triom, perkusiami, bicími nástrojmi, gitarou a vokálom.

 

Ambíciou projektu je robiť osvetu v našich baroch a reštauráciách. „Chceme, aby boli slovenskí barmani odvážnejší, kreatívnejší a viac experimentovali - skúšali nové veci, tak ako sa to robí bežne vo svete,“ povedala Lucia Giacková.

Z 33 drinkov bolo vybraných 7, ku ktorým boli natočené „inštruktážne“ videá. Sú poňaté ako receptár, no trochu inak, ako sme zvyknutí. 

Kampaň je nasadená na youtube, facebooku a instagrame, postupne sa pridá PR a aktivity v HoReCa prevádzkach.

 

Vizitka kampane:

  • Klient: Karloff
  • Značka: Tatratea
  • Kreatívna idea, scenár: TRIAD Advertising
  • Kamera, strih: Collective Production
  • Mixológia: Marian Beke
  • Hudba: Fallgrapp

 

Zdroj: rm

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. apríl 2024 23:56