StoryEditor

Cenovo dostupné diamanty? Prináša ich nová značka ALOve.

27.11.2015, 12:00
Slovenské luxusné klenotníctvo ALO diamonds vstupuje do segmentu šperkov pre širšiu cieľovú skupinu v cene do 1100 eur.

„Dlhšiu dobu sme pozorovali kategóriu cenovo dostupnejších šperkov a hovorili sme si, že by sme na tento trh dokázali dodať výrobky s výrazne lepším dizajnom i lepšou kvalitou. Preto vznikol nápad prísť s novou značkou,“ vysvetľuje Alojz Ryšavý, klenotník a majiteľ ALO diamonds. Šperky, ktoré prináša značka ALOve sú, podľa jeho slov, jemnejšie, vyrábané v menších sériách a majú jednoduchý, ale zaujímavý dizajn. Dizajn bude sledovať hlavne aktuálne trendy, chýbať ale nebude ani klasická kolekcia. „Cenovo dostupné klenoty, ktoré budú obsahovať diamanty, farebné drahokamy, polodrahokamy a perly budú, na rozdiel od konkurencie, vyrábané ručne skúsenými šperkárni v pražskom ateliéri ALO diamonds, ktorý má viac ako dvadsaťročnú tradíciu. ALOve bude na zakúpené klenoty poskytovať kvalitný zákaznícky servis. Ku každému drahokamu bude dodávaný patričný certifikát,“ dodáva Alojz Ryšavý.

Minimálne raz za rok dostane šperk 29 % Slovákov. V Čechách je to takmer o tretinu menej. Šperk ako darček dostane iba 22 % obyvateľov. Cieľom značky ALOve je ku koncu roka 2016 ponúkať kolekcie šperkov v šiestich butikoch v Českej republike, v ôsmich na Slovensku a minimálne v jednom v USA. Butiky sú vybavené interiérom od českých a slovenských výrobcov, dizajn predajných miest navrhujú českí a slovenskí architekti.

Komunikácia novej značky bude nastavená od nového roka.

Zdroj: rm

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
26. apríl 2024 06:08