Spoločnosť Coca-Cola HBC reaguje na preferencie spotrebiteľov a hlási návrat k tradícií. To znamená, že pre každú príležitosť dnes ponúka dve veľkosti sklenených fliaš. Podľa výsledkov prieskumov správania spotrebiteľov zákazníci v reštauráciách k jedlu preferujú väčšiu fľašu s objemom 330 ml. V kaviarňach a baroch dávajú prednosť menšiemu baleniu s objemom 200 ml. „S novou fľašou s objemom 200 ml, ktorú uvádzame na slovenský a český trh, chceme jednoducho ponúkať správnu veľkosť balenia pre správnu príležitosť,“ hovorí na margo rozhodnutia „oživiť“ ikonické fľaše s menším objemom Zbyněk Chládek, riaditeľ marketingu Coca-Cola HBC ČR/SR.
Ikonická sklenená fľaša spoločnosti Coca-Cola s objemom 200 ml, ktorá má svoje miesto aj v Múzeu moderného umenia v New Yorku, oslávila minulý rok 100. narodeniny.
Zdroj: red