StoryEditor

Coca-Cola sa vrátila k svojim ikonickým fľašiam

04.05.2016, 11:06
Spoločnosť uvádza na slovenský a český trh sériu ikonických 200 ml fliaš s nápojmi Coca-Cola, Coca-Cola Zero, Fanta Orange a Sprite. Zaspomínajte si.

Spoločnosť Coca-Cola HBC reaguje na preferencie spotrebiteľov a hlási návrat k tradícií. To znamená, že pre každú príležitosť dnes ponúka dve veľkosti sklenených fliaš. Podľa výsledkov prieskumov správania spotrebiteľov zákazníci v reštauráciách k jedlu preferujú väčšiu fľašu s objemom 330 ml. V kaviarňach a baroch dávajú prednosť menšiemu baleniu s objemom 200 ml. „S novou fľašou s objemom 200 ml, ktorú uvádzame na slovenský a český trh, chceme jednoducho ponúkať správnu veľkosť balenia pre správnu príležitosť,“ hovorí na margo rozhodnutia „oživiť“ ikonické fľaše s menším objemom Zbyněk Chládek, riaditeľ marketingu Coca-Cola HBC ČR/SR.

Ikonická sklenená fľaša spoločnosti Coca-Cola s objemom 200 ml, ktorá má svoje miesto aj v Múzeu moderného umenia v New Yorku, oslávila minulý rok 100. narodeniny.

 

Zdroj: red

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
25. apríl 2024 14:29