HNonline Evita Dia eRUN.sk Mediweb MAFRA Slovakia Predplatné Inzercia + viac
Strategie.sk
Strategie na Facebooku Strategie na Twitteri Strategie na LinkedIn

Corgoň redizajnuje obaly. Má byť viac sexy

Za modernejším dizajnom stojí česká agentúra Fiala & Šebek.
Zdroj: 
rm
A A A

Značka Corgoň mení po siedmych rokoch dizajn obalov s cieľom zmodernizovať a zatraktívniť ho pre mladších konzumentov. „Za posledných sedem rokov sa trendy v dizajne obalov a vo vnímaní toho, čo je na pulte atraktívne, výraznejšie posunuli. Naším cieľom bolo preto prostredníctvom redizajnu vzhľad nášho piva omladiť a zaktraktívniť pre súčasných konzumentov, výraznejšie ho odlíšiť na pultoch predajní a posilniť vnímanie jeho kvality,“ hovorí František Suchan, brand manager značky Corgoň.

Prvá prechádza redizajnom plechovka piva Corgoň 10%, ktoré sa od leta 2014 predáva vo vyššom objeme 550ml. Zmena ďalších obalov produktov Corgoň bude nasledovať pred štartom tohtoročnej sezóny. Ako Stratégie informoval František Suchan, komunikácia redizajnu začne od apríla a to prostredníctvom POS materiálo, webstránky značky, sociálnych sietí, ale najmä komunikáciou v mieste predaja.

Vynovený obal piva aj naďalej komunikuje tradíciu varenia od roku 1896 spolu so symbolom legendárneho Corgoňa, od ktorého si prepožičal svoje meno. Celkový vzhľad obalu výrazne zjednodušil a „očistil“ od mnohých grafických prvkov. Priamo na obale Corgoň zároveň odteraz komunikuje to, čo ho odlišuje od iných pív – jeho horkosť, ktorá patrí medzi najvyššie medzi pivami bežne dostupnými na pultoch našich predajní. Slogan „Tak horký, ako má byť“ umiestnený v dolnej časti obalu tradiční pivári určite neprehliadnu,“ približuje František Suchan.