HNonline Evita Dia eRUN.sk Mediweb MAFRA Slovakia Predplatné Inzercia + viac
Strategie.sk
Strategie na Facebooku Strategie na Twitteri Strategie na LinkedIn

DHL mení služby kuriéra na Slovensku. Balík si vyzdvihnete po ceste z práce

Novinku uvádza digitálnou kampaňou Parcelshopujte s nami. Pochádza z dielne agentúry Marketinger.
Zdroj: 
red
A A A

Podstatu Parcel Shopov približuje Andrej Hozlár, riaditeľ DHL Parcel Slovensko: „Prostredníctvom DHL ParcelShopov môže byť doručovanie z online obchodov pohodlnejšie a efektívnejšie. Napríklad ak si svoju objednávku pošlete do obchodu alebo aj kvetinárstva, ktoré navštívite po ceste z práce. Práve tento koncept približuje najnovšia kampaň, ktorú sme na Slovensku spustili začiatkom marca tohto roka,“ prezradil

Kampaň s výzvou Parcelshopujte s nami je zacielená na ľudí ktorí nakupujú onilne a tiež tých, ktorí využívajú kuriérske služby. „V rámci kampane zacielenej na propagáciu ParcelShopov sme sa najskôr zamerali na vytvorenie nekonvenčnej webstránky parcelshopy.sk. Jej úvod sme totiž vizuálne prepojili s animovaným rozprávkovým videom, ktoré bolo taktiež súčasťou kampane. Cieľom tohto videa, ako aj samotnej webstránky, bolo nielen ľudí oboznámiť so službou DHL ParcelShopov, ale zároveň vytvoriť pozitívnu emóciu, ktorá sa bude ľuďom s danou službou spájať,“ vyjadril sa Ján Černej, jeden z konateľov agentúry Marketinger.

S animovaným videom pritom zákazníci mali možnosť prísť do kontaktu aj prostredníctvom YouTube kampane. V YouTube reklame sme totiž predstavili len polovicu rozprávkového príbehu o ParcelShopoch, ktorý po kliknutí na URL adresu parcelshopy.sk mohli ľudia dopozerať priamo na webe,“ dodáva o kampani Ján Černej.

 

Teasing kampane – animované video Parcelshopujte s nami.

PR komunikáciu kampane zastrešuje PR agentúra DIVINO. „O DHL ParcelShopoch a ich využití sa cez ATL a BTL aktivity dozvie ešte širšia skupina potenciálnych zákazníkov. Všetky potrebné informácie nájdu aj na sociálnych sieťach,“ dopĺňa Simona Mištíková, DIVINO.

Kampaň je doplnená prostredníctvom OOH reklamy, ktorá komunikuje hlavnú myšlienku na bilboardových plochách a citylightoch po celom Slovensku.