StoryEditor

dm drogerie markt mení slogan a prvýkrát ide do TV

10.11.2015, 10:30
Zo sloganu „Pre každé moje ja“ sa v novej komunikácii stáva „Pre všetko, čím my sme“.

Doterajšia kampaň bola postavená na myšlienke, že byť človekom znamená byť rozmanitou bytosťou. V novej kampani hovoríme o tom, prečo je tomu tak. Že každý z nás je ovplyvňovaný ľuďmi a situáciami, ktoré zažívame a ktoré inšpirujú. Pretože prameňom ja sme my,“ Nicol Noseková, manažérka marketingu dm drogerie markt.

dm okrem printovej a digitálnej kampane, reklamy v rozhlase a na mieste predaja, od januára 2016 po prvýkrát využije televíziu.„Tu ideme novou cestou – nerobíme kastingy na predstaviteľov do reklamy, ale kastingy na príbehy. Ozajstné príbehy ozajstných ľudí, ktorí vo svojej biografii vypovedajú o záľubách a ľuďoch, ktorí ich ovplvnili a zmenili ich život. Človeku, ktorý udáva smer, chceme v našich spotoch vzdať rešpekt. Títo ľudia tvoria spoločne s nami samými naše MY,“ hovorí Nicol Noseková.

Keď budú Tv spoty k dispozícii, správu budeme aktualizovať.

Imidžové vizuály kampane sú nafotené ako momentky z bežného života. „Ľudia na nich pôsobia uvoľnene, spontánne, akoby boli odfotení v ich normálnom prostredí (doma, na výlete, na návšteve u rodičov, s priateľmi,....). Vyzerajú ako vybraté z filmu, odrážajú príbeh, sú scénou z prebiehajúcej situácie. Hlavná myšlienka kampane – MY – je zachytená v každom zábere,“ dodáva Nicol Noseková.

Nová kampaň dm drogerie markt štartuje v novembri, TV sa pridá v januári 2016. Kampaň štartuje komunikáciou na zapojenie zákazníkov. Prebieha v interných materiáloch, na webe a sociálnych sieťach. V období od novembra do decembra tak môžu zákazníci odpovedať na otázku: Ktorý človek bol pre vás vzorom, kto ovplyvnil váš život, kto vás zmenil? Ak nahrajú fotky alebo krátke video, ktoré vypovedajú tento príbeh, čaká ich odmena. 

Zdroj: rm

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
23. apríl 2024 17:44