Zlatý Bažant odštartoval od začiatku mája komunikačnú kampaň na tohtoročnú pivnú inováciu – Zlatý Bažant ´73 – pivo inšpirované najstarším zachovaným varným listom piva Zlatý Bažant z roku 1973. „Atmosférou 70-tych rokov je inšpirovaný nielen samotný produkt, ale aj jeho dizajn, obalový material v pôvodných sklených vratných fľašiach, a samozrejme aj jeho komunikácia,“ hovorí Ronald Lupták, group brand manager HEINEKEN Slovensko. Ako dodáva: „Reklamná kampaň autenticky spotrebiteľom predstavuje výhody piva Zlatý Bažant ’73 tak, ako keby sme novinku uvádzali v roku 1973, a tak televízny spot vyznieva odľahčene až mierne humorne.“
Televízna kampaň bola uvedená s dvomi televíznymi spotmi (Hrdosť a Rím), ktoré od pondelka 9.5. doplní tretí televízny spot Pokrok Všetky spoty budú vysielané až do začiatku júna na televíznych staniciach Markíza, Doma, Dajto, TV Joj, Plus a WAU. Televíznu kampaň dopĺňa rozhlasový spot takisto v štýle 70-tych rokov. Novinka je podorená aj v outdoore, printoch, online a na mieste predaja.
Vizitka kampane:
Klient: Heineken Slovensko a.s., Zlatý Bažant
Agentúra: Wiktor Leo Burnett
Kreatívny riaditeľ: Štefan Andrejco
Copywriter: Martin Keder
Art Director: Milena Ivanova
Strategy Director: Vladimír Lefík
Account Manager: Anastasia Kazmiruk
Režisér: Jonáš Karásek
Produkcia: Leopard production
TV spot Pokrok bude on air od pondelka 9.5.2016
https://youtu.be/-jHQ8MTOawU
https://www.youtube.com/watch?v=5bFVoQp8kUA
https://www.youtube.com/watch?v=tAoQhz57Y9w
https://www.youtube.com/watch?v=Iv79cnVD9yk
Zdroj: rm