Dvadsiaty ročník festivalu v tejto súvislosti mení názov na Pohoda 2016. „Sme veľmi hrdí na uplynulých úspešných 14 rokov kvalitnej spolupráce na festivale Pohoda. Nastal však čas posunúť sa ďalej a sme veľmi radi, že ho môžeme odovzdať v tej najlepšej kondícii. Festivalu, všetkým jeho partnerom a priaznivcom želáme veľa šťastia do ďalších úspešných ročníkov,“ Ronald Lupták, group brand manager pre prémiové značky spoločnosti Heineken Slovensko.
„Aj vďaka Zlatému Bažantu mohli naši návštevníci na festivale vidieť mnohé veľké mená svetovej hudobnej scény, zároveň k nám Heineken Slovensko prinášal aj viaceré pivné (Bažant Pub, Pohostinstvo) či kultúrne atrakcie (Bažant Kinematograf). Sme hrdí, že sme boli partnermi taký dlhý čas, bola to vynikajúca spolupráca. Značke ako aj jej zástupcom ďakujeme a prajeme všetko dobré,“ riaditeľ festival Michal Kaščák.
Aký partner sa v segmente alkoholických nápojov pridá k festivalu a ďalšie novinky Pohody 2016 bude oficiálne oznámené zajtra.
Zdroj: red