StoryEditor

Festivalová zmena: Kofolu už na Bažant Pohode nezoženiete, nahradí ju konkurent

29.05.2015, 10:40
Po viac ako desiatich rokoch spolupráce na festivale Bažant Pohoda neuvidíme ani Cirk Kofola, ani nápoj samotný.

Kofola tento rok na Bažant Pohode nebude. Po viac ako desiatich rokoch spolupráce na festivale neuvidíte jej stan Cirk Kofola a nebude sa ani predávať v priestoroch festivalu. Návštevníci budú piť konkurenčnú značku.

Na festivale Pohoda sa podľa informácií Stratégií ukážu konkurenčná Šofocola a Budiš. O vyjadrenia, aké ciele a aktivity spája spoločnosť Slovenské pramene a žriedla s festivalom Pohoda, budeme správu aktualizovať.

Prečo Kofola na Bažant Pohode končí? „V tomto roku milovníci Kofoly nestretnú svoju obľúbenú značku na festivale Pohoda, s ktorým sme nenašli obojstranne výhodný model spolupráce. Pohode  ďakujeme za úžasnú, viac ako desaťročnú jazdu a prajeme veľa spokojnosti návštevníkom. Veríme, že v budúcnosti sa naše cesty opäť stretnú,“ komentovala pre Stratégie situáciu Jaroslava Musilová, PR Manager Kofola ČeskoSlovensko. A ako dodáva, Cirk Kofola bude prítomný na celkom šiestich veľkých festivaloch, na Slovensku na festivale Grape Piešťany a Uprising Bratislava.

Stanovisko Antona RepkuPR & Media Directora POHODA FESTIVAL:

„Bažant Pohoda sa usiluje každoročne prinášať svojim návštevníkom produkty a služby vysokej kvality. To platí o našich bývalých i súčasných partneroch. Kofole ďakujeme za dlhoročnú spoluprácu, ktorú si vážime, a ktorá bola prínosom pre obe strany. Po minulom ročníku nás oslovila spoločnosť Slovenské pramene a žriedla a navrhla nám silné partnerstvo, ktoré festivalovému nealko-partnerovi plne prislúcha. Z tejto spolupráce sa veľmi tešíme, nápojmi z portfólia spoločnosti je zásobovaný aj náš office a míňajú sa rýchlo. Veríme, že najväčší slovenský výrobca minerálnych vôd zabezpečí, že na Bažant Pohode nebude nikto smädný. Komunikačne zastreší festival značka Budiš, priamo na festivale sa predstavia aj ďalšie značky – Šofocola, Zlatá Studňa či Fatra.

 

 

Chcete byť pravidelne informovaní o dianí v brandži? Odoberajte bezplatný newsletter Stratégií.

 

Zdroj: rm

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
24. apríl 2024 01:58