Fľaša Coca-Cola oslavuje 100 rokov, a to kampaňou v 130 krajinách sveta. Informuje o tom agentúra Omnipublic.
"Súčasťou globálnych osláv je reklamná kampaň „Radosť pobozkať“ (Kissed By) v 130 krajinách sveta. Hviezdy ako Marilyn Monroe, Elvis Presley, Rita Ora a Avicii budú v kampani figurovať spoločne s ľadovo vychladenou fľašou Coca-Cola, ku ktorej majú veľmi osobný vzťah potvrdený „bozkom“," uvádza PR agentúra Coca-Coly. Cieľom má byť "vyvolať pocit, že každý z nás môže byť „pobozkaný“ fľašou Coca-Cola".
Zároveň prebieha aj kampaň na novú ekologickú (stopercentne recyklovateľnú)fľašu Bonaqua. Cieľom sprievodnej kampane „Bonaqua - za čistejší život" (Tv, digital, OOH, POP materiály v mieste predaja a PR komunikácia) je odprezentovať fľašu PlantBottle a odkomunikovať spojenie čistej pramenitej vody Bonaqua s novým ekologickejším obalom.
Televízny spot pripravila agentúra Ogilvy & Mather z nemeckého Frankfurtu a jeho adaptáciu pre český a slovenský trh vytvorila slovenská pobočka agentúry McCann Erickson. „Posolstvom a cieľom kampane je poukázať na inováciu zaujímavú pre spotrebiteľov, pre ktorých je ochrana životného prostredia aktuálnou témou, ako aj prostredníctvom vývoja nových obalových materiálov, vo vývoji ktorých je spoločnosť Coca-Cola lídrom. Zároveň je jej dlhodobým cieľom vyrobiť fľašu výhradne z obnoviteľných zdrojov. Dôkazom jej snahy je vôbec prvá plastová fľaša vyrobená až z jednej tretiny z rastlín, ktorú spoločnosť Coca-Cola predstavila už v roku 2009. Od jej uvedenia bolo doteraz vyrobených viac než 30 miliárd nápojových fliaš PlantBottle v takmer 40 krajinách sveta,“ približuje Kateřina Krčová, Food & Beverages Professional Coca-Cola Czech & Slovak Republic.
https://www.youtube.com/watch?v=TiUt__yyNNg
https://youtu.be/nj9vnY3LVp0
Zdroj: red