StoryEditor

Hermes komunikátor roka 2014: Poznáme víťazov!

12.09.2014, 16:00
Verejnosť aj odborníci sa zhodujú, že najlepšie so zákazníkom komunikuje LIDL.

Verejnosť aj odborná porota hodnotili najlepšie komunikujúce inštitúcie so zákazníkom v Slovenskej republike. Ocenenia Hermes komunikátor roka 2014 si dnes prevzali víťazi v piatich kategóriách: Bankovníctvo, Poisťovníctvo, Telekomunikácie, Obchodné reťazce a Privátne bankovníctvo.

LIDL obhájil vlaňajšie prvenstvo. Stal sa víťazom hlasovania verejnosti v kategórii Obchodné reťazce, ako aj absolútnym víťazom hlasovania verejnosti za všetky hodnotené kategórie spolu. V tomto ročníku LIDL zároveň vo svojej kategórii posunula na prvé miesto aj odborná porota.

Verejnosť hlasovala počas augusta cez internet na www.cenyhermes.sk. Vyberala podľa vlastných skúseností s jednotlivými inštitúciami: „Každý z nás je v kontakte s bankou, telekomunikačným operátorom, chodí nakupovať do obchodných reťazcov a preto vieme z vlastných skúseností posúdiť úroveň komunikácie so zákazníkom. Táto anketa je z tohto pohľadu mimoriadne zaujímavá,“ uviedla Zuzana Tichá z agentúry Made in Media, ktorá organizuje tento projekt.

 

Výsledky rozhodovania verejnosti:

ABSOLÚTNA CENA VEREJNOSTI:

Lidl Slovenská republika, v.o.s.

CENA VEREJNOSTI:

Kategória BANKOVNÍCTVO:

ČSOB, a.s.

 

Kategória POISŤOVNÍCTVO:

Allianz - Slovenská poisťovňa, a.s.

 

Kategória TELEKOMUNIKÁCIE:

O2 Slovakia, s.r.o.

 

Kategória OBCHODNÉ REŤAZCE:

Lidl Slovenská republika, v.o.s.

 

Kategória PRIVÁTNE BANKOVNÍCTVO:

J&T BANKA, a.s., pobočka zahraničnej banky

 

Nezávisle od hlasovania bežných ľudí, rozhodovala aj odborná porota. Desať členov poroty z oblasti: reklamy, media buyingu, PR, digitálneho marketingu, výskumu, ale aj marketingovej žurnalistiky a z akademickej pôdy, hodnotilo nominované inštitúcie v piatich kategóriách. V každej z nich udelili 1., 2. a 3. miesto.

 

Výsledky rozhodovania odbornej poroty:

Kategória BANKOVNÍCTVO:

1. VUB banka, a.s.

2. Slovenská sporiteľňa, a.s.

3. Tatra banka, a.s.

 

Kategória POISŤOVNÍCTVO:

1. Allianz-Slovenská poisťovňa, a.s.

2. Axa pojišťovna a.s., pobočka poisťovne z iného členského štátu

3. Generali Poisťovňa, a.s.

 

Kategória TELEKOMUNIKÁCIE:

1. O2 Slovakia, s.r.o.

2. Orange, a.s.

3. Slovak Telekom, a.s.

 

Kategória OBCHODNÉ REŤAZCE:

1. Lidl Slovenská republika, v.o.s.

2. Billa s.r.o.

3. Coop Jednota Slovensko, spotrebné družstvo

 

Kategória PRIVÁTNE BANKOVNÍCTVO:

1. J&T BANKA, a.s., pobočka zahraničnej banky

2. Slovenská sporiteľňa, a.s.

3. ČSOB, a.s.

 

Organizátor má právo, (a nemusí) vybrať a oceniť jednu spomedzi všetkých inštitúcií uverejnených na web stránke www.cenyhermes.sk, a to v každej kategórii za inovatívny prístup v oblasti komunikácie.

 

CENA ZA INOVATÍVNU KOMUNIKÁCIU

Kategória BANKOVNÍCTVO:
Tatra banka, a.s.

 

Kategória POISŤOVNÍCTVO:

Metlife Amslico poisťovňa, a.s.

 

Súčasťou slávnostného odovzdávania cien, bol aj krst knihy s názvom „Kreativita v reklamě“, profesora Pavla Horňáka, vedúceho Katedry marketingovej komunikácie FF UK v Bratislave, ktorý patrí k odborným garantom projektu. Krstnými rodičmi boli herečka Zuzana Krónerová a jej manžel šéfredaktor časopisu Marketing & Media Milan Hladký.

 

O PROJEKTE:

HERMES KOMUNIKÁTOR ROKA 2014 je jediné ocenenie pre najlepšie komunikujúcu inštitúciu v Slovenskej republike so zákazníkom. Odborným garantom projektu je Katedra marketingovej komunikácie, Filozofickej fakulty Univerzity Komenského v Bratislave, predseda SAVA (Slovenskej asociácie výskumných agentúr SR), agentúra AKO, s.r.o. a spoločnosť MEDIAN SK, s.r.o. Projekt organizuje agentúra Made in Media, s.r.o. v spolupráci s prieskumnými agentúrami MEDIAN SK, s.r.o. a AKO, s.r.o.

Zdroj: rm

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
27. apríl 2024 05:57