StoryEditor

Lidl chystá veľký redizajn predajní. Chce byť luxusnejší

04.12.2015, 11:30
Zmeniť vzhľad predajní, pridať viac luxusného tovaru a prilákať bohatších zákazníkov. Toto je nová stratégia reťazca Lidl.

Informáciu o redizajne predajní Lidl zverejnil portál aktuality.sk. Lidl, podľa portálu, už nechce byť vnímaný ako lacný diskont. Preto mení vzhľad prevádzok, pridáva viac luxusného tovaru, čím chce prilákať bohatších zákazníkov. Lidl redizajnuje predajne v celej Európe. Na Slovensku je prvou predajňou v novom dizajne prevádzka v Piešťanoch.

„Zmodernizované predajne majú kompletne nový dizajn vnútorných priestorov, ktorému dominuje sivá farba. V rámci modernizácie zväčšujeme priestor pre ponuku čerstvého pečiva a mäsa, zvyšujeme počet chladiacich vitrín a poskytujeme väčší priestor pre ponuku akčného tovaru," priblížil Tomáš Bezák, hovorca Lidl SR..

Nová stratégia reťazca súvisí s jeho zámerom vstúpiť na silno konkurenčný trh USA.

O priblíženie nového konceptu predajní Stratégie požiadali spoločnosť Lidl na Slovensku. Na odpoveď čakáme.

Zdroj: red

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. apríl 2024 00:40