HNonline Evita Dia eRUN.sk Mediweb MAFRA Slovakia Predplatné Inzercia + viac
Strategie.sk
Strategie na Facebooku Strategie na Twitteri Strategie na LinkedIn

Na Slovensko prišiel Juro – ľudový operátor. Funguje od dnes (aktualizované o stanovisko Slovak Telekom)

Všetky predplatené Juro Karty budú využívať 2G a 3G sieť Slovak Telekomu.
Zdroj: 
Renata Môciková
A A A

Dnes bol oficiálne oznámený štart novej predplatenej karty Juro, ktorá ponúka „ľudové“ ceny, teda dostupné volania, správy aj dáta. Štandardná cena služieb bude 5 centov. Napríklad: za 5 centov je minúta volania do všetkých sietí (pri sekundovej tarifikácii), za 5 centov možno poslať jednu SMS alebo MMS, za 5 centov je aj 1 MB dát. Ponuka platí do 15.5.2016.

Ľudový operátor Juro bude odlíšiteľný cez prefix telefónneho čísla - prvé štyri čísla budú 0909. Viac informácií je dostupných na rovnomennej stránke karty.

Poskytovateľom služby Juro je spoločnosť Slovak Telekom. Stratégie zisťujú viac a následne budeme správu aktualizovať (aktualizácia nižšie).

Takto sa Juro predstavil médiám:

AKTUALIZÁCIA:

Pre Stratégie: Drahomíra Juríková, senior manažérka digitálnych služieb a marketingovej komunikácie Slovak Telekom

 

S: Aké ciele spája Slovak Telekom s uvedením predplatenej služby Juro?

Juro je samostatná značka, má vlastné predajné kanály, vlastný web a infolinku, ako aj linku Služieb zákazníkom. Rátame s ňou ako so samostatnou značkou s vlastným portfóliom, ktoré môžeme rozvíjať do budúcnosti podľa potreby. Jeho príchod na trh je sprevádzaný reklamnou kampaňou v TV, outdoor, sociálnych médiách aj online. Juro je nastavený ako silne konkurenčný produkt so zaujímavými cenami pre zákazníkov, ktorí chcú volať i posielať správy za nízke, doslova „ľudové“ ceny, prípadne využívať menšie objemy dát v spoľahlivej sieti a s kvalitným zákazníckym servisom.

 

S: Na akú cieľovú skupinu zákazníkov sa focusujete?

Juro má viaceré cieľové skupiny. Jednoduchosť produktu a nízke ceny ocenia zákazníci nad 45 rokov, ale aj mladšia cieľová skupina do 18 rokov, ktorá je zvyknutá na predplatené karty. Sú to primárne zákazníci, ktorí chcú volať a posielať správy za výhodné ceny, využívať ich na kvalitných sieťach a mať aj kvalitný zákaznícky servis.

 

S: Prečo ste sa rozhodli pre „ľudový“ koncept?

Od začiatku sme vedeli, že chceme vytvoriť značku, ktorá bude mať charakter, a s ktorou sa môže Slovensko veľmi rýchlo a jednoducho stotožniť. Našim zadaním pre agentúru bolo vytvorenie značky „ľudového operátora“. Folklór je blízky Slovákom bez ohľadu na vek, charakterizuje hodnoty a tradície, ktoré sú im blízke. Je to ľahko rozvíjateľná téma a ľudia jej rozumejú v akejkoľvek podobe. Tematika spotov sa neviaže na žiaden konkrétny kraj či región. Navyše, je to vtipná forma a ľahko odlišuje našu komunikáciu od ostatných značiek, má tiež vysoký potenciál na tvorbu buzzu. Zároveň odkazuje na slovenské tradície.

 

S: Ako sa Juro vymedzuje voči konkurencii, resp. v čom vidíte jej konkurenčnú výhodu?

Juro má viaceré výhody: nízke ceny a silný benefit v podobe volaní, SMS a 1 MB za 2 centy (táto nízka cena volaní a správ platí v SR a aj do EÚ); výborné pokrytie 2G a 3G sietí pre využívanie na celom Slovensku; kvalitný zákaznícky servis a samostatné predajné i zákaznícke kanály.

 

Kampaň štartuje dnes. Nosnými médiami sú, vzhľadom na cieľovú skupinu, aj predajné kanály, televízia, online a sociálne siete. Juro má ambíciu fungovať ako tradičná lokálna značka. Súčasťou CI/CD je aj špecifický archaický jazyk „jurovčina“, s ktorou sa môžu zákazníci stretnúť od zákazníckej linky, cez web, sociálne siete až po televízne spoty.

 

 

 

Chcete byť pravidelne informovaní o dianí v brandži? Odoberajte bezplatný newsletter Stratégií.