Ako Stratégie informovala agentúra Effectivity, koncept kampane Nay, ktorá komunikuje nové služby pokračuje ďalším TV spotom. Po Igorovi, milovníkovi čakania, predstavuje Karola, vášnivého zberateľa bločkov. „Karol sa okrem TV objaví aj v sérii rádiospotov, online videu, baneroch a na sociálnych sieťach, kde radí, ak ošetrovať bločky, aby dlho vydržali. A koho zbieranie bločkov nebaví, nech ide do Nay, kde na reklamáciu tovaru bloček netreba, NAY ich uchováva elektronicky za vás,“ približuje Peter Rajčák z agentúry Effectivity POWERED BY PUBLICIS.
Vizitka kampane:
Agentúra: Effectivity POWERED BY PUBLICIS
Klient: NAY
Account Director: Mirka Viteková
Strategy Planner: Radka Gbelská
Creative Director: Peter Rajčák
Copywriter: Katka Noskajová
Art Director: Štefan Klučka, Lukáš Pompa
Prečítajte si tiež: NAY v novej kampani ukazuje ľudí, ktorí jeho služby nepotrebujú
Zdroj: red