StoryEditor

Nová kampaň GAS FAMILIA: Od Tatier k Dunaju

27.08.2014, 14:20
Kampaň FAMILIA Premium vodky z dielne agentúry THIS IS LOCCO ukazuje mladých ľudí, ktorí sa dokážu baviť, a pritom nemusia byť pod vplyvom alkoholu.

„Odvážne vizuály FAMILIA Premium vodky odhaľujú svet modernej zábavy. Možno až kontroverzné vizuály cestovania po svojom, nakupovania po svojom či recyklovania po svojom ukazujú, že čiara medzi povoleným a zakázaným je veľmi tenká. Rozporuplné vizuály ukazujú, aké je niekedy jednoduché odsúdiť správanie mladých ľudí. Kampaň je ako FAMILIA Premium vodka. Iná. Odvážna. Zapamätateľná,“ vyjadrila sa spoločnosť GAS FAMILIA.

Séria vizuálov po celom Slovensku s titulkom „Od Tatier k Dunaju“ využíva jazyk mladých. Hashtag sa stal nositeľom súčasného „zdieľacieho“ správania mladej generácie s odkazom „ži po svojom“.

Oživením komunikácie je aj mobilná aplikácia Party shot Pohľadnice pre iPhony aj pre Androidy. Mladým umožní zachytiť najlepšie situácie z narodeninovej párty, z dovolenky alebo z obyčajného piatkového večera a poslať ich zadarmo ako skutočnú pohľadnicu s fotkou z danej udalosti priamo do poštovej schránky. Súčasťou kampane je aj súťaž. Pri kúpe aspoň jednej fľaše FAMILIA Premium vodky je spotrebiteľ zaradený do súťaže o párty kombajn. „Kto by sa nechcel na párty zviezť na kombajne a dať si skupinovú selfie na sociálnu sieť? Žiadne otrepané výhry. FAMILIA Premium vzišla z poctivej práce slovenských poľnohospodárov a chce ho ukázať v lifestylovej pozícii. Jazdiť na SUV je dnes normálne, ale taký kombajn?!,“ vysvetlila spoločnosť GAS FAMILIA.

Zdroj: red

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
23. apríl 2024 23:41