HNonline Evita Dia eRUN.sk Mediweb MAFRA Slovakia Predplatné Inzercia + viac
Strategie.sk
Strategie na Facebooku Strategie na Twitteri Strategie na LinkedIn

Oplatí sa spravovať sociálne siete „Inhouse“? Niekedy áno, niekedy nie

Prečítajte si plusy a mínusy, ktoré sprevádzajú správu sociálnych sietí inhouse a tiež agentúrou.
Zdroj: 
Divino
A A A

Poznáte to. V roku 2016 ako by sa roztrhlo vrece s novinkami v online sfére – každým dňom pribúda množstvo záujemcov o tvorbu web stránok, redizajn, seo optimalizáciu, či správu sociálnych sietí. My sa nečudujeme, veď každý, kto podniká a vyzná sa aspoň trošku do online marketingu, pozná príležitosti a možnosti, ktoré ponúka.

Samostatnú kapitolu tvoria spomínané sociálne siete. Ak chceme maximalizovať výsledok online kampaní, podporiť predaj produktov, služieb, návštevnosť na web stránke a eshope, získať nových zákazníkov, či ovplyvniť reputáciu značky, nemali by sme ich správu podceňovať, práve naopak.

Aj vy sa často stretávate s názormi podnikateľov, či klientov, že správu sociálnych sietí si zvládnu pokryť „Inhouse“? Pokiaľ majú k dispozícii svoj vlastný tím kvalifikovaných a skúsených ľudí na ktorých sa môžu spoľahnúť, ako aj časové kapacity, prečo nie. Pokiaľ by sa však o správu sociálnych sietí značky, či spoločnosti staral jeden človek s minimálnymi poznatkami a prístupom v zmysle „však dám tam iba 3 príspevky za týždeň, čo môže byť na tom také ťažké,“ to už je potom trošku iná šálka kávy. Súhlasíte?

Poďme sa teda spolu pozrieť na všetky plusy a mínusy pri potenciálnej správe sociálnych sietí - inhouse/agentúrou. Aj keď uznávame, že je to v mnohých prípadoch veľmi individuálne, dovolili sme si zaujímavé ukazovateľe zhrnúť do niekoľkých, veľmi stručných bodov.

Súhlasíte? Aké máte vy skúsenosti so správou sociálnych sietí, čo je podľa vás výhodnejšie? Napíšte svoj názor do diskusie pod článkom.