StoryEditor

Orange končí so zvieratkami. Prichádza Flex a Max

19.05.2016, 14:50
Operátor od dnes mení ponuku služieb a spôsob komunikácie so zákazníkmi. (video)

Telekomunikačný operátor Orange mení svoju marketingovú stratégiu a prispôsobuje ju potrebám svojich zákazníkov. Reaguje tak na technologický vývoj a zmenené potreby ľudí. Zákazníci majú od telekomunikačného operátora nové očakávania - jednoduché, zrozumiteľné a relevantné služby.

Kým doterajším štandardom v telekomunikáciách bolo „telefonovanie“, „internet“, „multimediálne služby“ či „služby pre biznis“, po novom bude Orange tvoriť a komunikovať svoje služby pre konkrétne potreby zákazníkov v jednej z 10 kľúčových skupín potrieb. Tie identifikoval medzinárodný prieskum skupiny Orange takto: Rodina, Domov, Zábava, Pohoda, Práca, Peniaze, Technológie, Starostlivosť, Ponuka a Na cestách. "Pri tvorbe produktov sa chce Orange inšpirovať potrebami svojich zákazníkov," vyjadrila sa k novej komunikačnej stratégii Zuzana Nemečková, obchodná riaditeľka spoločnosti Orange. Novým prístupom sa chce operátor dosiahnuť, aby boli služby digitálnej doby pre ľudí zrozumiteľnejšie a ešte dostupnejšie.

Nový prístup operátor už využil vo svojej prvej inšpiratívnej predajni na Slovensku. Do konca tohto roka ich plánuje zmeniť ešte štrnásť. Do konca roka 2020 plánuje zmeniť na nový koncept postupne všetky predajne na Slovensku.

             Prečítajte si viac: Orange predstavil nový koncept predajní. Pripomína detskú izbu

Vynovením prešla aj webová stránka Orangeu, ktorá má byť v praktickom kontexte spotrebami zákazníkov. „Našim zákazníkom chceme pomôcť zorientovať sa v technologickom vývoji, oslobodiť ich od technológií tým, že ich budeme prezentovať v zrozumiteľnej forme a inšpirovať ich k novým formám ich využitia,“ hovorí Zuzana Nemečková.

S evolúciou svojej značky prináša Orange aj nové a vylepšené služby. Namiesto "zvieratkových" paušálov prináša operátor dve skupiny programov - paušály Flex a Max. Každý z nich je zameraný na iné služby a inú skupinu zákazníkov.

Nový štýl komunikácie zastrešili agentúry Wiktor Leo Burnett a Core4/Tell it online.

https://www.youtube.com/watch?v=N0QWMLQIaEI&feature=youtu.be

https://www.youtube.com/watch?v=VF_0_CGZifI&feature=youtu.be

Zdroj: kh

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
16. apríl 2024 23:41