StoryEditor

Pepsi má vlastný emotikon jazyk. Uvádza ho v novej kampani „Povedz to s Pepsi“

03.05.2016, 13:34
Pepsi prichádza s jazykom dneška na viac ako miliarde fliaš a plechoviek v globálnej kampani #PepsiMoji.

Značka Pepsi v novej kampani uvádza nové vlastné emotikony a vyzýva zákazníkov: „Povedz to s Pepsi“. V tejto súvislosti Pepsi uvádza viac ako 600 patentovaných dizajnov PepsiMoji na viac ako 100 trhoch. Aktuálna globálna kampaň #PepsiMoji prináša provokatívnu a sviežu adaptáciu kultúrneho fenoménu emoji. Spoločnosť o tom informovala v multimediálnej tlačovej správe.

S využitím patentovaných dizajnov, ktoré zobrazujú globálne relevantné a lokálne dôležité ilustrácie, spája táto kampaň fanúšikov značky na celom svete prostredníctvom spoločného jazyka. Kampaň prichádza vo viacerých formách: Značka napríklad uzavrela licenčné partnerstvo pre limitovanú edíciu so svetoznámym návrhárom Jeremy Scottom. Ide o limitovanú edíciu Pepsi x Jeremy Scott Capsule Collection, ktorá obsahuje šesť farebných slnečných okuliarov inšpirovaných emoji. Jeremy Scott tento krok komentuje: „Pepsi bola a je pre mňa viac ako len nápoj. Je to ikona pop kultúry. A čo je v súčasnosti viac pop-kultúrne ako emoji? Som veľmi potešený, že sa môžem hrať s dizajnom PepsiMoji a predviesť ho na novom médiu – slnečných okuliaroch.“

Pre zobrazenie živej a hravej povahy postavičiek PepsiMoji sa značka Pepsi, v prípade vonkajšej reklamy, spojila so slávnym fotografom Benom Wattsom a tiež s pouličným fotografom Danielom Arnoldom, ktorý má dnes najväčšiu sledovanosť na Instagrame. „Snažil som sa o čisté, grafické a pravdivé fotografie, ktoré okamžite ponúkajú pocit alebo myšlienku, v podstate také ozajstné emoji," povedal Daniel Arnold.

„Svetoznámy glóbus Pepsi je synonymom pre veľa vecí ako dobrodružstvo, vzrušenie či zábavu... A rovnako aj emotikony predstavujú množstvo neobmedzených emócií bez vyslovenia jediného slova,“ povedala Carla Hassan, viceprezidentka Global Brand Management společnosti Global Beverage Group, PepsiCo. „Kampaň „Povedz to s Pepsi " oslavuje univerzálne prepojenie a komunikáciu, ktorú poskytujú emotikony, s naším jazykom PepsiMoji, ktorý bude v tomto roku vo svete sprievodcom neočakávaných konverzácií a diana a pôjde až za hranice očakávaných zážitkov s emoji."

Komunikácia prostredníctvom televízie a digitálneho obsahu bude ukazovať, ako môže komunikácia prostredníctvom ikoniek PepsiMoji viesť k nepredvídateľnému a nezabudnuteľnému dobrodružstvu, zážitkom a dokonca k láske. Kampaň sa v tomto roku bude postupne uvádzať na všetkých trhoch a v rámci celého portfólia Pepsi. 

 

https://www.youtube.com/watch?v=eav1aYOYLGM

https://www.youtube.com/watch?v=Xe9Qun33fxQ&feature=youtu.be

https://www.youtube.com/watch?v=DoRtXTmcVGQ

Zdroj: čtk, red

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
18. apríl 2024 11:21