StoryEditor

Pozor! Marketing budúcnosti vás vidí

27.03.2015, 15:47
Aby vedeli firmy dobre predať svoj produkt, budú musieť o zákazníkovi vedieť všetko. Možno i viac ako on sám o sebe. Aj to je jeden z trendov, ktorý odznel na konferencii Living on the edge, v časti Marketing. Pozrime si konferenciu v obraze.

Andrea Dávidová z TNS, Daniel Minárik z retail.bi a Marián Timoracký z United Consultants otvorili konferenciu svojimi prezentáciami na tému Spotrebiteľ a jeho správanie v budúcnosti.  Marketingovú časť LOTE moderoval marketingový riaditeľ vydavateľstva Mafra Slovakia, Denis Schvarcz.

 

Milada Halová, riaditeľka komunikácie a stratégie značky Tatrabanka, prišla odprezentovať to, ako vyzerá efektívna kreativita v prípade, že uvádzate inovatívny produkt na trh.

 

Peter Ižo, creative director MADE BY VACULIK, hovoril o tom, ako vytvoriť kreatívnu kampaň tak, aby nový produkt nevytlačil etablovaný produkt z trhu.

 

Pavol Minár, strategy director z Istropolitany Ogilvy porozprával o tom, prečo je pre komunikáciu dôležitý dlhodobejší jednotný koncept.

 

Ľubomír Tuchscher z Neopublic Porter Povelli sformuloval recept na krízovú komunikáciu v offline a online prostredí.

 

Jakub Malý, deputy general manager z Ipsosu odpovedal na otázku: Ktoré dáta majú pre marketéra najväčšiu silu.

 

Filip Vitek, zástupca mediworks software solutions upozornil marketérov na dáta, ktoré si bežne nevšímajú a mohli by mať pre nich ďalšiu pridanú hodnotu.

 

Andrej Glézl, co-fonder a CEO Datamalino, hovoril o svojich skúsenostiach o tom ako sa úspešne dostať na britský trh.

 

Jiří Svoboda, client service manager Slovakia, Millwardbrown hovoril o tom, ako  by značka mala vyzerať a čo by mala spĺňať, aby prerazila na zahraničnom trhu.

 

Juraj Vaculík, co.foundera CEO AeroMobil spolu so Štefanom Vadóczom odprezentovali nielen novinky ohľadne AeroMobilu, ale aj to ako sa  zo Slovenska dá urobiť svetové PR.

 

Richard Voda,  co-founder a CEO Vezma, predal niekoľko aplikácií na americkom trhu. Prezradil, ako sa to dá aj bez minimálneho marketingového budgetu.

 

Dnes nie je nemožné nemať kvalitnú webovú stránku. Ako ju mať ešte lepšiu, prišli poradiť: zľava Michal Blažej z Lightning beetle, Juraj Sasko z Visibility, Tamás Lichter z Test birds a Tomáš Sokol z ecaku a moderátor Denis Schvarcz z MAFRA Slovakia.

 

 

 

 

 

 

Chcete byť pravidelne informovaní o dianí v brandži? Odoberajte bezplatný newsletter Stratégií.

 

 

 

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
26. apríl 2024 05:09