HNonline Evita Dia eRUN.sk Mediweb MAFRA Slovakia Predplatné Inzercia + viac
Strategie.sk
Strategie na Facebooku Strategie na Twitteri Strategie na LinkedIn

Priekopník prepájania umenia a obchodu David Pearl chce inšpirovať strednú Európu

David Pearl vystúpi na prestížnom fóre Big Ideas for CEE v októbri v Bratislave.
Zdroj: 
Neopublic Porter Novelli
A A A

David Pearl, ktorého prezentácie so zameraním na využitie kreativity v obchode sú známe nielen v domovskej Veľkej Británii, vystúpi na prestížnom fóre Big Ideas for CEE v októbri v Bratislave. Pripojí sa tak ku Kenovi Segallovi, Jeffovi Groutovi, Petrovi Fiskovi a ďalším štyrom výnimočným osobnostiam, ktorí prídu inšpirovať slovenských podnikateľov a manažérov.

David Pearl má viac ako 20-ročné skúsenosti s vystupovaním, písaním, režírovaním, televíznym vysielaním a operným spevom. Veľký úspech mali jeho opery postavené na improvizácii. Tisíce ľudí oslovil svojím kreatívnym prístupom k zvyšovaniu efektivity a zlepšovaniu metód v oblasti podnikového riadenia a osobného aj profesionálneho rozvoja. Má bohatú prax v podnikaní, ako aj mimo neho. Pomáha klientom hľadať nové a netradičné riešenia bežných a častých problémov. Poslucháčov vie veľmi ľahko získať na svoju stranu a previesť ich z krízy k napĺňaniu vízie lepšieho zajtrajška. Je autorom kníh How to Wow a Will there be Donuts?, ktorá sa venuje zvyšovaniu efektivity pracovných stretnutí.

Jeho prednáška Čas získať späť vašu budúcnosť, s ktorou vystúpi na Big Ideas for CEE, hovorí o tom, ako môžu jednotlivci ale aj podniky vďaka kreatívnemu a odlišnému mysleniu prijímať lepšie rozhodnutia do budúcnosti.

Big Ideas for CEE (www.bigideasforcee.eu) je pravidelné dvojdňové stretnutie spíkrov z celého sveta s podnikateľskou elitou a vrcholovými manažérmi krajín strednej a východnej Európy. Svoju históriu začalo písať v roku 2011. Tento rok sa uskutoční 17. a 18. októbra 2013 v Bratislave. „Na podujatí vystúpi spolu osem osobností z oblasti obchodu, manažmentu, športu, či umenia, ktoré dokázali premeniť príležitosť na úspech a problémy na nové naštartovanie. Sme presvedčení, že tak, ako pomohli globálnym korporáciám, môžu byť zdrojom inšpirácie, nových myšlienok a nápadov aj pre tých, ktorí prídu na naše podujatie,“ hovorí manažérka projektu Big Ideas for CEE, Karolína Kubelová.

Generálnymi partnermi Big Ideas for CEE sú spoločnosti SOITRON a KPMG Slovensko. Podujatie sa uskutoční v priestoroch Hotela Radisson BLU Carlton. Mediálnym partnerom sú Hospodárske noviny.