StoryEditor

Sales House vyhrala cigaretový tender

30.04.2015, 10:14
Česko-slovenská sales promotion agentúra sa stala exkluzívnym partnerom JTI na prípravu 1-2-1 promotion aktivít na Slovensku.

Sales House bude robiť pre značky Camel, Winston a B&H japonskej tabakovej spoločnost spoločnosti JTI. Česko-slovenská sales promotion agentúra sa stala exkluzívnym partnerom JTI na prípravu 1-2-1 promotion aktivít na Slovensku.

Úlohou agentúry bolo pri výberovom konaní ponúknuť realizáciu „na kľúč”, navrhnúť scenár rozhovoru medzi hosteskou a zákazníkom, ako aj mechaniku promotion. Agentúra taktiež prezentovala vlastný online systém zberu a vyhodnotenia dát z terénu, kreatívny návrh oblečenia a výbavy pre hostesky.

„Cieľom projektu je vybudovať dlhodobú lojalitu k našim značkám a predstaviť naše produkty spotrebiteľom konkurenčných značiek. Súčasne 1-2-1 promotion podporuje a prehlbuje naše vzťahy s obchodnými partnermi,“ hovorí Róbert Somogyi, Portfolio & Brandstrategy Manager JTI Slovak Republic, s.r.o.

 

Chcete byť pravidelne informovaní o dianí v brandži? Odoberajte bezplatný newsletter Stratégií.

Zdroj: red

menuLevel = 2, menuRoute = news/tlacove-spravy, menuAlias = tlacove-spravy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
24. apríl 2024 15:32