Dôvody, prečo sa Pivovary Topvar rozhodli „predabovat“ original TV spot značky Šariš približuje Róbert Kubička, marketingový manažér Pivovary Topvar: „Zo spotrebiteľských dát vieme, že televízny spot zafungoval mimoriadne dobre, budoval image a vnímanie vybraných atribútov značky. Zároveň nás spotrebitelia inšpirovali svojim názorom, že TV spot by bol ešte lepší, keby by bol vo „východniarčine“. Rozhodli sme sa teda dať šancu milovníkom piva Šariš, aby sami navrhli reklamu po východniarsky.“ Spoločnosť Pivovary Topvar preto špustila na web stránke značky Šariš digitálnu platformu, kde si každý mohol navrhnúť dabing svojej vlastnej verzie reklamy po východniarsky – či už priamo nahrať hlas cez mikrofón počítača alebo vpísaním návrhu textu do storyboardu spotu. „Spolu s Čekym (Marián Čekovský) a Juniorom, ktorí boli tvárami tejto crowdsourcingovej kampane v online sme vybrali tie najlepšie návrhy a ich autorov sme pozvali do štúdia, kde sme ich aj naozaj predabovali. Výhercovia si tak na vlastnú kožu mohli vyskúšať ako vzniká reklama a tiež sa stretnúť s Čekym a Juniorom,“ dodáva Róbert Kubička.
Šariš má aktuálne nasadené tri verzie TV spotov (podľa Michala z Prešova, Michala z Jankoviec a Mariána z Košíc ) vytvorené Východniarmi a v online bude streamovať ďalšie.
https://www.youtube.com/watch?v=cQU5UtUt73k
https://www.youtube.com/watch?v=-CZ6V9VksQs
https://www.youtube.com/watch?v=UtD8yg5odGQ
https://www.youtube.com/watch?v=h6Kvumy3How
Zdroj: rm