HNonline Evita Dia eRUN.sk Mediweb MAFRA Slovakia Predplatné Inzercia + viac
Strategie.sk
Strategie na Facebooku Strategie na Twitteri Strategie na LinkedIn

Šariš štartuje vlastný značkový koncept pivární (foto)

Má prezentovať východniarske hodnoty. Prvý redizajnovaný klub nájdete v Košiciach.
Zdroj: 
Renata Môciková
A A A

Pivovary Topvar, do portfólia ktorých patrí i značka Šariš, vytvorili koncept pivární. Pripomínať majú východniarsku náturu. 

Prvou kompletne redizajnovanou prevádzkou je The Face Club v obchodnom centre Merkur v Košiciach. Aké sú hlavné motivátory Pivovarov Topvar uviesť nový koncept prevádzok približuje pre Stratégie Róbert Kubička za značku Šariš. „Je to celkový záväzok zlepšenia pivnej kultúry na Slovensku. Chceme našim spotrebiteľom vytvoriť podmienky pre ešte lepší pivný zážitok. Ten je podporený nepasterizovaným pivom Šariš, ktoré ponúka najčerstvejší pivný zážitok a tiež aktuálnou ponukou pivných špeciálov. Zároveň je to jedna z našich aktivít, ktorými chceme podporiť návrat ľudí do prevádzok a podporiť tak sektor reštaurácií a podnikov.

 

O novom koncepte prevádzok značky Šariš

Celý koncept bol, podľa slov Róberta Kubičku, inšpirovaný a navrhnutý v duchu východniarskych hodnôt, ktoré sú hlboko zakorenené v značke Šariš. Zámerom bolo, aby interiér klubu reprezentoval, že je srdcom východniar. To sa odráža na grafikách, ktorú sú zobrazené na rôznych častiach nábytku a zariadenia, ako sú názvy rôznych východniarskych miest, logo Šariš, či mapa Slovenska, kde cez východné Slovensko prechádza šíp. Hlavným zámerom však bolo skĺbiť tradičné východniarske hodnoty s moderným vizuálom.

Značka Šariš si chce okrem svojej stabilnej základne fanúšikov budovať vzťah aj so skupinou mladých dospelých, čo sa odráža najmä v architektonickom štýle prevádzky, ktoré je ladený do moderných, ale zároveň srdečných tónov.

The Face Club v Košiciach je prvou z tzv. originálnych konceptových prevádzok značky Šariš, kedy bola celá prevádzka prerobená na nový vizuál. Do budúcna Pivovary Topvar plánujú investovať do ďalších prevádzok na Východnom Slovensku, aby pokryl región značky Šariš. Keďže ide o dlhodobý a zložitejší proces, Róbert Kubička zatiaľ ďalšie prevádzky nekonkretizuje.

Takto vyzerá nový koncept pivární značky Šariš (nižšie nájdete klub aj v pôvodnom dizajne)

 

Pôvodný dizajn prevádzky The Face Club v Košiciach