HNonline Evita Dia eRUN.sk Mediweb MAFRA Slovakia Predplatné Inzercia + viac
Strategie.sk
Strategie na Facebooku Strategie na Twitteri Strategie na LinkedIn

Sberbank predstavila produkt Môj účet Domov

Podľa Sberbank ide o prvý účet, ktorý zníži výdavky na energie, televíziu, mobil aj internet. Účet je možné založiť aj oblsluhovať online, preto aj novinárom bol prezentovaný netradičnou online TK.
Zdroj: 
red
A A A

  

Nový produkt vytvorila Sberbank Slovensko na základe prieskumu a analýzy mesačných výdavkov Slovákov z ktorých vyplýva, že len na energie dávame v priemere 123 € mesačne. Okrem toho pravidelne platíme za mobil, televíziu či internet. „Sberbank preto ako prvá banka prichádza s bankovým účtom, ktorý zníži výdavky klientov na domácnosť každý mesiac. Nejde len o to, že klienta odmeňujeme za to, že aktívne využíva účet. Tento produkt ide ďalej a ukazuje, že banka sa zaujíma o financie rodiny a vie výdavky na domácnosť znížiť. Každý mesiac až o 5% do výšky faktúr 300 €. Maximálna mesačná zľava je 15 €,“ hovorí Michaela Trenčáková, riaditeľka odboru vývoja produktov a podpory predaja Sberbank Slovensko.

Ak sú výdavky domácnosti mesačne napríklad 189 €, Môj účet Domov z nich, podľa jej slov, vráti 9,45 €. Ak výdavky dosiahnu 300 €, získate maximálnu zľavu – 15 € mesačne.

Zľava platí pre odchádzajúce platby pre všetkých veľkých dodávateľov: SPP, VSE, ZSE, SSE, O2, Telekom, Orange, VNET, Slovanet, UPC, Vemex, Antik Telecom.

Ľubomíra Chmelová, hovorkyňa Sberbank Slovensko: „Komunikáciu, po kreatívnej ako aj mediálnej stránke, prispôsobíme charakteru produktu Môj účet Domov a jeho výhodám. Nepochybne sa budeme sústrediť výraznejšie na online komunikáciu vzhľadom na podmenku založenia účtu výlučne cez web." Online tlačová konferencia

Tlačovú konferenciu ku zavedeniu online účtu Môj účet Domov pripravila Sberbank Slovensko so svojou PR agentúrou netradičnou formou, ktorá symbolizovala benefity banky ako modernosť, starostlivosť o zákazníka s individuálnym prístupom a inovatívne metódy práce. Približuje Ľubomíra Chmelová: „Redaktori vybraných periodík dostali mailom pozvánku, v ktorej banka avizovala netradičnú tlačovku s prekvapením. Následne ráno, v deň konania tlačovky, každého novinára navštívil kuriér, ktorý mu priniesol košík s občerstvením, návodom ako sa zo svojho počítača pripojí a slúchadlá pre lepší zvuk.

Špeciálne boli vyrobené aj kartičky s nápisom: Prosíme nerušiť! Som na tlačovke Sberbank.“

Vysielacie pracovisko bolo zriadené na flag shipe Sberbank na Nám. SNP, kam sa o 11:00 začali novinári pripájať prostredníctvom telemostov zo svojich redakcií. Z celkového počtu 12 potvrdených sa na konferencii zúčastnilo 8 významných redakcií.

 

„Príjem tlačovej konferencie bol vo všetkých pripojených redakciách bez problémov nakoľko všetky redakcie pred konferenciou testovali otvorenosť portov a rýchlosť pripojenia na internet. Redaktori okrem prednášajúceho, ktorého videli aj počuli, mali možnosť sledovať na obrazovke počítača aj ppt prezentáciu. Otázky kládli prostredníctvom chatu. Celú prezentáciu zaznamenávali na video a tak môže byť šírená aj periodikám, ktoré sa na nej nemoli zúčastniť,“ dodáva Ľubomíra Chmelová.