Aj keď globálne tržby McDonald's v posledných kvartáloch klesajú, šéf slovensko-českej pobočky hamburgerom stále verí. Povedal to v rozhovore pre Stratégie.
"Posledných 20 rokov naši zákazníci preferujú a pochutnávajú si na burgeroch a myslím si, že sa to ani o 20 rokov nezmení. Môžeme debatovať o tom, aké suroviny, mäso, zelenina bude vnútri. „Food fashions“ prichádzajú a odchádzajú, no ľudia u nás už 20 rokov obľubujú predovšetkým burgery," myslí si generálny riaditeľ McDonald's pre ČR a SR Tomasz Rogacz.
Reťazec sa nechystá zmeniť svoj core biznis: stále bude v prvom rade o burgeroch: „Od úplného začiatku sme boli hamburgerová spoločnosť, je to naša DNA. Nemôžeme povedať, že sme šalátová spoločnosť, keď sme hamburgerová.“ Na Slovensku si McDonald's vyskúša nové koncepcie reštaurácií - otestujú si inú kuchyňu digitálne novinky či objednávky cez samoobslužné terminály. Viac informácií.
Aké máte slovenský McDonald's plány s McCafé a raňajkovou ponukou? Verí v rast počtu zákazníkov? Čo hovorí na koncept Create Your Taste? Aké má plány s franchisingom a ako zmení podmienky pre tých, čo by chceli mať franšízu na vlastnú McDonald's reštauráciu? Celý rozhovor s Tomaszom Rogaczom prinášajú Stratégie 7/2015. V predaji sú práve teraz.
Chcete byť pravidelne informovaní o dianí v brandži? Odoberajte bezplatný newsletter Stratégií.
Zdroj: ik