Semtex redizajnuje. „Prichádzame s čistým a vyspelým dizajnom,“ hovorí Jiří Švancara, Senior Brand Manager Semtex, Kofola ČeskoSlovensko. Nový dizajn sa má podľa Švancaru hlásiť k "výbušným koreňom značky".
Semtex zároveň uvádza limitovanú edíciu chilli. „Limitované edície sú medzi spotrebiteľmi energetických nápojov veľmi obľúbené. V prípade značky Semtex to znamená 50 % objemov predaja. Príchuť chilli spotrebitelia hodnotia ako „novú a úplne inú“ a hodiacu sa k značke Semtex (Zdroj: Median). Pálivá príchuť zároveň podporuje posun vo vnímaní smerom k výbušným koreňom značky,“ približuje Jiří Švancara.
Značka Semtex vstúpila na trh pred dvadsiatimi rokmi ako prvá miestna značka energetického nápoja. „Ako prví sme napríklad uviedli nesýtený variant energetického nápoja a pravidelne prinášame limitované edície. Vďaka tomu sa nám úspešne darí čeliť silnejúcemu konkurenčnému tlaku,“ hovorí Jiří Švancara.
Energetické nápoje sú jednou z mála rastúcich kategórií nealkoholických nápojov. Za posledných päť rokov sa spotreba prakticky zdvojnásobila na aktuálnych 15 miliónov litrov, čím doháňame niektoré zahraničné trhy. V roku 2015 sa očakáva pokračovanie tohto trendu. Viac k redizajnu si prečítajte v júnových Stratégiách.
Semtex v časovej osi
Semtex v časovej osi - pokračovanie
Chcete byť pravidelne informovaní o dianí v brandži? Odoberajte bezplatný newsletter Stratégií.
Zdroj: rm