StoryEditor

Sieť kaviarní Shtoor rebranduje. Po novom sa volá Štúr

15.10.2013, 18:34
Identita siete známych bratislavských kaviarní Shtoor home made cafe sa mení. Má nové meno, logo a pozmení dizajn.

Identita siete obľúbených bratislavských kaviarní Shtoor home made cafe sa mení. Má nové meno, logo a pozmení dizajn.

Známa sieť kaviarní Shtoor home made cafe v Bratislave v týchto dňoch mení názov, logo a dizajn priestorov. Po novom sa sieť volá jednoducho Štúr. Webová stránka pre pôvodný Shtoor nefunguje, jeho facebookový page je tiež zrušený. Na Facebooku vznikla nová stránka Štúr Cafe.

 

Majiteľmi spoločnosti Štúrovci, ktorá vlastní sieť kaviarní, sú spoločníci Ľubomír Bajaník, Bohumír Vároš a spoločnosť Brandy, ktorú vlastnia Martin Bajaník a Stanislav Herko. Podľa našich informácií po tom, čo sa v priebehu posledného trištvrte roka majitelia nevedeli dohodnúť na ďalšom spoločnom fungovaní, sa Martin Bajaník rozhodol z projektu odísť. Bajaník údajne chcel ako tvorca identity Shtoor home made cafe svoj podiel odpredať ostatným spoločníkom, nedohodli sa však na cene. Rebranding kaviarní preto vyplýva aj z týchto sporov.

 

Zisťujeme viac informácií a čakáme na oficálne vyjadrenia zástupcov spoločnosti Štúrovci. (Aktualizované: Prečítajte si rozhovor v štúrovčine so zástupcom spoločnosti Štúrovci Jánom Krekáňom.)

 

Spoločnosť Štúrovci vznikla v roku 2010, kedy otvorila svoju prvú kaviareň v Bratislave na Štúrovej ulici. V roku 2011 pribudla druhá kaviareň na Panskej ulici a tretiu na Obchodnej ulici v spolupráci s kníhkupectvom Martinus, s ktorým pridali do portfólia ďalšiu spoločnú prevádzku minulý rok v nákupnom centre Cubicon.

 

Nové logo Štúr Cafe:

Staré logo Shtoor home made cafe

 

Zdroj: red

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. apríl 2024 02:44