HNonline Evita Dia eRUN.sk Mediweb MAFRA Slovakia Predplatné Inzercia + viac
Strategie.sk
Strategie na Facebooku Strategie na Twitteri Strategie na LinkedIn

Slováci si obľúbili vernostné karty

S veľkým náskokom vedú hypermarkety. Vyplýva to z prieskumu agentúry Sales House.
Zdroj: 
Sales House
A A A

Ste majiteľom aspoň jednej vernostnej karty? Tak znela decembrová anketová otázky prieskumu sales promotion agentúry Sales house. Až 95 % Slovákov má vo svojich peňaženkách najmenej jednu takúto kartu, a veľmi radi a časti ich počas nákupov využívajú. Viac ako 75 % Slovákov totiž potvrdilo, že svoju kartu používajú vždy v priebehu nákupu, a to najmenej dvakrát týždne. Logicky na to nadväzuje aj fakt, že práve najviac vernostných kariet je z oblasti hypermarketov a supermarketov, a to celkom 94 %. S veľkým odstupom potom nadväzujú lekárne s 57 %. Pre obchodné reťazce je teda takmer povinnosťou ponúknuť zákazníkom kartu lojality. Z výskumu ďalej vyplynulo, že najčastejším dôvodom na využívanie týchto kariet zákazníkmi je kumulovanie finančných prostriedkov pre ďalšie nákupy (40 %). Prekvapivo najmenší ohlas majú letecké či iné prepravné spoločnosti – len 3 %.