StoryEditor

Slovenská polícia spustila kampaň. Billboardy venovala Bigmedia zadarmo

11.03.2016, 14:48
Kampaň má znížiť nehodovosť na slovenských cestách.

Každý rok u nás na cestách zahynie niekoľko desiatok ľudí. Monoho ďalších pri havárii utrpí ťažké zranenie, ktorého následky znáša po celý život. Práve z tohto zistenia vychádzalo Ministerstvo vnútra a v týchto dňoch spustilo outdoorovú kampaň. Hlavným a jediným nosičom sú billboardové plochy pri cestách. Plochy venovala do tejto kampane outdoorová spoločnosť Bigmedia a to bez nároku na odmenu.  

Kampaň má motivovať vodičov k bezpečnejšej jazde. 

„Outdoor nemá na Slovensku najlepšiu reputáciu. No nezaslúži si ju. Ako každý silný hráč na trhu, aj my sme dlho premýšľali, ako vieme pomôcť krajine, v ktorej sme vyrástli.. Keďže bilbordy sú primárne pri cestách, rozhodli sme sa podporiť práve prevenciu bezpečnej jazdy. A ukázať, že bilbordy vodičov nerušia, naopak, môžu prispieť aj k bezpečnosti,“ vysvetluje rozhodnutie spustiť preventívnu kampaň šéf Bigmedie, János Gaál.

Kampaň, ktorá bude vodičov varovať pred nezodpovednou jazdou, pochádza z kreatívnej dieľne THIS IS LOCCO. „Reklamy na bezpečnú jazdu bývajú šokujúce a krvavé, aby sa ľudí naozaj dotkli. Do verejného priestoru sme však nechceli vešať nič, čo by mohlo ľudí príliš rozrušiť. Sme radi, že zadávateľom sa tento prístup páčil a odsúhlasili miernejší smer. V sérii našich billbordov sme chceli jemne upozorniť na to, ako málo stačí, aby sa zo šoféra vozidla, stal vozíčkar,“  Ivan Dvoran, managing director THIS IS LOCCO.

Bezpečnosť na cestách by sa vďaka billboardom mala zvýšiť už v marci.

 


 

Zdroj: red.

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. máj 2024 05:12