HNonline Evita Dia eRUN.sk Mediweb MAFRA Slovakia Predplatné Inzercia + viac
Strategie.sk
Strategie na Facebooku Strategie na Twitteri Strategie na LinkedIn

Slovensko má opäť kampaň na Eurosporte

Po úspechu minuloročnej kampane, ktorú na Eurosporte videlo viac ako 60 mil. divákov v 54 krajinách sveta, SACR opäť štartuje televíznu kampaň.
Zdroj: 
red
A A A

Od júla do konca septembra Slovenská agentúra pre cestovný ruch predstaví Slovensko ako príťažlivú celoročnú dovolenkovú destinácia. Spot bude odvysielaný viac ako 300-krát počas prestížnych športových podujatí. Predstavuje prierez ponuky Slovenska ako atraktívnej celoročnej dovolenkovej destinácie. Dopĺňaho anglický komentár a hudba.

V minulom roku sa kampaň na TV stanici Eurosport vysielala v termíne od polovice septembra do konca októbra a v 54 krajinách sveta ju videlo viac ako 60 miliónov divákov. Na otázku Stratégií, do akej miery sa kampaň podpísala pod návštevnosť Slovenska SACR reagovalo: „Návštevnosť Slovenska za minulý rok hodnotíme ako veľmi úspešnú. Na Slovensko prišlo viac ako 4 milióny turistov, čo predstavuje medziročný nárast o viac ako 7 % a zároveň je to najlepší výsledok od roku 2009. Popularita Slovenska ako dovolenkovej destinácie vzrástla aj medzi zahraničnými turistami. V roku 2013 ich na Slovensko pricestovalo o takmer 10 percent viac ako rok predtým.“

Aktuálnu prezentáciu Slovenska môžu diváci vidieť počas vrcholných športových podujatí s celosvetovou sledovanosťou, ako sú napríklad cyklistické preteky Tour de France alebo etapové preteky Okolo Poľska, ktorých sa úspešne zúčastňujú aj slovenskí cyklisti. Okrem toho sa spot objaví aj počas viacerých veľmi exponovaných športových podujatí ako sú Majstrovstvá Európy v atletike a v plávaní, automobilové súťaže či z majstrovstvá sveta v šerme. „Spot sme umiestnili tak, aby sme prepojili úspech športovcov s prezentáciou ich rodnej krajiny. Preto sme sa zameriavali na cyklistiku, kde Slovensko excelentne reprezentuje Peter Sagan. Spot sa taktiež bude vysielať počas prenosov z pretekov Okolo Poľska. Tieto preteky najvyššej kategórie povedú 7. augusta aj cez Oravu a Liptov a cieľ etapy bude na Štrbskom Plese. Umiestnenie v športových prenosoch sme vyberali tak, aby sme oslovili čo najširšie športové publikum. Spotom chceme inšpirovať divákov z celého sveta, aby navštívili Slovensko,“ povedala Marta Kučerová, generálna riaditeľka Slovenskej agentúry pre cestovný ruch.

Eurosport vysiela v 54 krajinách sveta a podľa aktuálnych výsledkov ho v 131 milión domácnostiach denne sleduje 15 miliónov divákov.