StoryEditor

St. Nicolaus uvádza novú borovičku. Pre mužov

20.06.2016, 12:38
Borovička Borec v novej kampani z dielne Effectivity POWERED BY PUBLICIS, vyzýva "Pripi si s Borcom". Veď každý chlap je v niečom borec.

St. Nicolaus uvádza na trh Borec, novú slovenskú borovičku vyrábanú v Liptovskom Mikuláši.

Novinka Borec je výsledkom dlhoročných skúseností našich odborníkov s výrobou borievkového destilátu a borovičky a viac ako dvojročným starostlivým vývojom. Kvality produktu nám potvrdili aj úvodné testy, ktoré priniesli veľmi pozitívne hodnotenia medzi pravidelnými, aj príležitostnými spotrebiteľmi borovičiek,“ vysvetľuje Mária Miková, brand manažérka značky BOREC zo spoločnosti St. Nicolaus a dodáva: „Kategória slovenských borovičiek nevyužíva svoj potenciál naplno, a preto by sme ju chceli oživiť. Odľahčeným štýlom komunikácie spájame značku s príjemnou zábavou, ukazujeme borovičku v dobrom svetle a zatraktívňujeme ju aj u mladých dospelých ľudí. Kampaň Pripi si s Borcom, ktorú spúšťame v týchto dňoch, je oslavou výnimočnosti každého muža a veríme, že našich spotrebiteľov osloví a zároveň aj zabaví.“

Nosnou komunikačnou platformou kampane „Pripi si s Borcom“ je webová stránka somborec.sk, na ktorej môže svoje „borcovské“ schopnosti prezentovať ktokoľvek, kto dovŕšil 18 rokov. Formou fotografie alebo krátkeho videa sa môže pochváliť, v čom je najlepší. Návštevníci stránky môžu za borcov hlasovať, prípadne sa inšpirovať a prihlásiť sa medzi nich.

Letná kampaň je nasadená od polovice júna a bude pokračovať aj počas leta. Bude prebiehať prioritne v online priestore, doplnená o PR a BTL aktivity. A keďže každý Slovák je v niečom borec, na webe somborec.sk agentúra spolu s klientom aktuálne spúšťa súťaž o najlepších z nich. Nehľadá silákov ani rekordérov, ide len o to, urobiť niečo, čo nevie nikto iný.  

 

VIZITKA KAMPANE:

  • Názov kampane: Pripi si s Borcom
  • Názov agentúry: Effectivity Powered by Publicis
  • Creative director: Peter Rajčák
  • Art Director: Michal Balla
  • Account Manager: Danka Krajčovičová
  • Copywriter: Soňa Podstupková
  • Stratég: Radka Gbelská
  • Timing kampane: druhá polovica júna - august
  • Využité stroje:  somborec.sk, Facebook, YouTube, PR, BTL
     

 

https://www.youtube.com/watch?v=y3GIIUMqEHM

Zdroj: red

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
26. apríl 2024 14:46